Még szerencse, hogy a pórul járt édesanya nem válogatós: Tiktok-videója tanúsága szerint mindenféle reklamáció nélkül összecsomagolta és hazavitte azt a szülinapi tortát, amit a helyi szupermarket cukrászata készített kétéves kisfiának.
A videóból kiderült az is, hogy az anyuka már hetekkel a nagy nap előtt leadta a rendelését.
A Pinteresten találtam egy tortát, amiről úgy gondoltam, tetszeni fog a kisfiamnak. A képet el is e-maileztem a cukrásznak, azzal a kiegészítéssel, hogy az aprólékos díszítéshez (ami a képen jól látszik) amúgy nem ragaszkodom, mert a fiam úgy is pillanatok alatt tönkretenné.
Teltek a napok, végül egy nappal a szülinapi buli előtt az anyuka üzenetet kapott, hogy mehet a tortáért. „Először nem is akartam elhinni, amit látok. A torta, amit elém tettek, még véletlenül se hasonlított arra, amit kértem.” A Tiktoker anyuka mindezek ellenére átvette az édességet. Mint elárulta, egyrészt mert szorította a határidő, másrészt mert biztos volt benne, hogy meg tudja javítani.
Így is lett. A témában készült második videójából kiderül, hogy anyósa és vőlegénye segítségével sikerült „átdolgoznia” a tortát, ami a ráncfelvarrásnak hála, nem csak, hogy hasonlított az eredeti elképzelésre, de sikerült megkoronáznia a kétéves Diego szülinapját.
A „világ legrondább szülinapi tortája” kapcsán megszólalt az az üzletlánc is, ahol az édességet készítették. Közleményükben leírták, mindig igyekeznek a legmagasabb színvonalon teljesíteni a vásárlóik kérését, és mérhetetlenül sajnálják, hogy a tortával csalódást okoztak. „Dolgozunk azon, hogy jóvátegyük a hibát” – idézi a Yahoo News a H-E-B szupermarket közleményét.