nlc.hu
Gasztro
Electrolux webáruház téves ár.

Durva tévedés: órákig fillérekért adta méregdrága sütőjét az Electrolux  

Ezernél is többen csaptak le az 1800 forintért kínált 160 ezres sütőre.

Téves árral szerepelt egy valójában 160 ezer forintba kerülő, beépíthető sütő szerda délután az Electrolux weboldalán – írja az Index. Egy olvasójuk – bár szerinte is nyilvánvaló volt a hiba – egyből kettőt is rendelt volna a sütőből, az 1800 forintos darabáron. Rajta kívül még 1300-an repültek rá az ingyen sütőre.

Tegnap egyik ismerősöm szólt, hogy az Electrolux egyik százhatvanezres sütőjét most 1800 forintért meg lehet venni. Rögtön meg is rendeltem kettőt

– írta a szemfüles illető. Bár az Electrolux egy óra alatt kijavította a téves árat, addigra vásárlók százai csaphattak le a lehetőségre.

„Nem tudom ki küldik-e a terméket (ingyenes kiszállítással egyébként) vagy inkább a büntetést választják”

– tette hozzá enyhén passzív-agresszív hangnemben.

Durva tévedés: órákig fillérekért adta méregdrága sütőjét az Electrolux  A lap az Electroluxtól is megkérdezte, mégis, hogyan gondolták az „ingyen ebéd” jellegű akciót, mire az alábbi választ kapták:

2024.02.14-én délután folyamán a www.electrolux.hu weboldalon téves árral szerepelt az Electrolux SteamBake 600 (EOD5C71Z) beépíthető sütő. A hibát egy informatikai probléma okozta, amelyért ezúton is elnézést kér vásárlóitól az Electrolux.

Az 1300, rendelését online leadó érdeklődőt az Electrolux automatikus e-mailben tájékoztatta a megrendelés tudomásulvételéről és jelezte, hogy az e-mail nem minősül a megrendelés visszaigazolásának – mondta Tóth Péter, az Electrolux magyarországi értékesítési divízójának igazgatója. A vásárlási folyamat teljessé válásához viszont egy második üzenet is szükséges. A rendelési visszaigazolást viszont már nem kapták meg a vásárlók, ezáltal a rendelések sem teljesültek, és így a kiválasztott termék sem fog megérkezni senkihez – legalább is ezen az áron nem.

Az érintett vásárlók csütörtökön e-mailben is tájékoztatást kaptak

a problémáról. Az okozott kellemetlenségért viszont minden érintett egy 20 százalékos kupont kap, amit a webáruházban lehet beváltani. Egyben pedig megjegyezték, hogy szokatlanul nagy árcsökkenés esetén érdemes felvenni a kapcsolatot az Electrolux ügyfélszolgálatával, ahol készséggel adnak információt.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top