Magyar Tinik a Neten
A Magyar Tinik a Neten elnevezésű, 2023-as kutatás adatait ismerhetik meg az IT Angyalai legfrissebb epizódjából. Harmadik alkalommal készített körképet a 14-25 évesek online szokásairól a Be Social digitális ügynökség. A kutatás szerint a fiatalok szívesen titkolóznak a világhálón és csaknem minden második titkos profilt használ közülük. A közösségi platformok közül a 14-25 éves korosztálynál az Instagram a menő, de feljövőben van a TikTok is. És akit ez a platform beszippant, az nagyobb eséllyel tölt naponta több mint 4 órát a neten, vagy tájékozódik a világ dolgairól tiktokozás közben, mint hírportálokról, és jobban vágyik arra, hogy influenszer lehessen.
A vendégek ezúttal Forgács Mariann közösségimédia-szakértő, a Be Social ügyvezetője lesz, illetve egy tinit, Csorba Jázmint is bevontuk a beszélgetésbe, amelyből kiderül, hogy mit csinálnak a magyar tinik a neten, hogy az online töltött idő mennyisége hogyan változott az elmúlt években, hogy mely platformok a legnépszerűbbek, hogyan fogadják a reklámokat, influencer tartalmakat. És még egy fontos kérdés is felmerül: vajon a tinédzserek szétválasztják az online és az offline teret, vagy mindkettőben egyszerre élnek, szabadon átjárva egyikből másikba? Minderről bővebben a SERCO Informatika Zrt. IT Angyalai adásában!