A Helia-D védjegye az exkluzív fekete csomagolás és az aranyló betűlánc különlegesnek számított a tarka ’80-as években. A napraforgószár kivonatból készült krémről először a Magyar Televízióban hallhattunk, amikor egy idős nő arról beszélt, hogy a saját maga által készített napraforgó krém segített neki a ráncosodás ellen.
Ezt követően kezdte meg a Helia-Debrecen – ami később Helia-D néven vált ismertté – a napraforgó krém kivonatot tartalmazó krém gyártását, és a ’80-as években több millió darabot adtak el.
A reklámokat a szocializmusban megszokott erotikával fűszerezték.
Néhány év múlva a határon túl, az akkor még elérhetetlennek tűnő Amerikában Gábor Zsazsa is népszerűsítette a Helia-D krémet, ami csak növelte a retro szépségápolási szer exkluzivitását. A te anyukádnak is volt Helia-D krémje?