– Önkormányzati tulajdonú cégünk harmadik alkalommal volt jelen a japán fővárosban megtartott világkiállításon. Ebben az évben is az Agrármarketing Centrum szervezésének köszönhetően, a magyar nemzeti standon kaptunk lehetőséget a bemutatkozásra – nyilatkozta a Beol.hu-nak Daka Zsolt, a gyártó cég ügyvezető igazgatója.
Az ügyvezető megerősítette, hagyományos termékeik, így a gyulai kolbász mellett a paprika nélkül készült ínyencségeiket, például a marhaszalámit és a gyulai szalámit is bemutatták. Valamint prezentálták azokat a virsliket is, amelyeket speciálisan a japán piacra fejlesztettek ki. A felkelő nap országában egész mást hívnak virslinek, leginkább egy grillkolbászra emlékeztető húsfélét.
Hazánkból egyebek mellett húsipari cégek, bortermelők, méhészek vitték el termékeiket Tokióba. A Foodexen mintegy 85 ezer szakmabeli látogató vett részt.