Magyarország kúl

Hatalmas buli lesz a villamosra várni

Az egyik nagy üdítőgyártó interaktív citylightokat tett ki a megállókba, hogy az utazók „a nyárhoz és a napszakhoz illő” nótákkal melegíthessenek az esti partizásra.

Nyári kültéri kampányt indított a Coca-Cola: Budapest egyes villamosmegállóiban interaktív citylight posztereket helyeztek el, hogy az utazók „a nyárhoz és a napszakhoz illő hangulatos slágerekkel” hangolódhassanak a bulizásra – írja a Kreatív.

Az interaktív posztereket a Széll Kálmán téren, a Margit híd budai hídfőjénél, a Nyugati pályaudvarnál és az Erzsébet téren rakták ki. A zenére vágyóknak csupán annyit kell tenniük, hogy csatlakoztatják a fülhallgatójukat, kiválasztják a nekik tetsző számot, és már élvezhetik is a muzsikát.
 
A bulizni induló vagy éppen buli után lazító utazók három – egy kora esti, egy késő éjszakai és egy hajnali – tracklistről válogathatnak. A cég olyan számokkal kedveskedik nekik, mint a Maroon 5-tól a What Lovers Do, az Imagine Dragonstól a Thunder vagy Kenrick Lamartól az All The Stars.  A plakátokról azt is megtudhatják az arra járók, hogy hol van a legközelebbi italakció.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top