Magyarország kúl

Sziget: ködben, horrorfények közt készülnek a világ legjobb partifotói

Még hogy a kortárs képzőművészet nem lehet oltári buli! Szárazjéggel és ügyesen elhelyezett izzókkal változtatják szürreális partifotó-paradicsommá minden este a Sziget egyik félreeső rétjét.

A kortárs képzőművészet lila köd, szokták mondani. (Azok, akik nincsenek képben és nem is akarnak képben lenni a kortárs képzőművészet ügyében.) Ez természetesen hülyeség, 

a kortárs képzőművészet nem lila köd, hanem fehér köd, és ügyesen elhelyezett minireflektorokkal világítják meg.

Legalábbis a Sziget kortársképzőművész-udvarán (most már befejezzük a szóismétlést, tényleg) ez a helyzet. Az Art Zone nevű körbekerített réten (ahol egyébként sosincs tömeg, úgyhogy ideális helyszín az ejtőzésre, ülésre, fekvésre, jógázásra, tessék kihasználni a maradék kis időben – szívesen!) ugyanis kiállították Mátrai Erik festő-fényművész úgynevezett helyspecifikus installációját, a hat éve megálmodott Porticust, melynek lényege, hogy egy teret (itt éppen a rétet) telepumpálnak szárazjéggel, majd alulról-felülről (itt most értelemszerűen csak alulról) megvilágítanak, a szelfiző-partifotózó közönség legnagyobb megelégedésére. Tökéletes húzás volt ez a szervezőktől, rég nem láttunk ennyi önfeledt, saját magára és barátaira rácsodálkozó bulizót egy helyen, szó szerint új megvilágításba helyez ez mindent!

Természetesen tudjuk, hogy a fenti leírást nem könnyű értelmezni és főleg elképzelni (a kortárs művészet már csak ilyen), úgyhogy gyorsan mutatjuk is az egészet.

Megnézem
Összes kép (17)

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top