Reagált a WizzAir diszkont légitársaság a Budapest Főváros Kormányhivatal döntésére, amely szerint 25 millió forintra büntették a céget az utasfelvétellel kapcsolatos súlyos mulasztások miatt – írja a HVG.hu. A légitársaság vizsgálja a döntést; szerintük a 2018. augusztus 2-án történt események rajtuk kívül álló okokból következtek be. Mint írják, ők és partnereik a vonatkozó törvényeknek és szabályozásoknak megfelelően mindent megtettek a gördülékenyebb működés érdekében.
Ennek ellenére megkövették az utasokat. „A WizzAir még egyszer őszintén elnézést kér minden érintett utastól” – idézi közleményüket a lap.
A Miniszterelnökség korábban az eset kapcsán azt közölte, hogy a cég tisztességtelenül járt el a magyar fogyasztókkal szemben, mert nem teljesítette szerződésben vállalt kötelezettségeit, nem biztosította az utasok által előzetesen kifizetett szolgáltatásokat, és semmibe vette a legalapvetőbb fogyasztóvédelmi szabályokat is. A WizzAir több járatánál is előfordult, hogy annak ellenére nem tudtak felvinni utasokat a gépre, hogy volt jegyük.