Magyarország kúl

Elnézést kért a WizzAir, amiért nem engedte fel a gépre az utasokat

Az illetékes kormányhivatal 25 millió forintra büntette a fapados légitársaságot. Azt mondják, nem ők hibáztak.

Reagált a WizzAir diszkont légitársaság a Budapest Főváros Kormányhivatal döntésére, amely szerint 25 millió forintra büntették a céget az utasfelvétellel kapcsolatos súlyos mulasztások miatt – írja a HVG.hu. A légitársaság vizsgálja a döntést; szerintük a 2018. augusztus 2-án történt események rajtuk kívül álló okokból következtek be. Mint írják, ők és partnereik a vonatkozó törvényeknek és szabályozásoknak megfelelően mindent megtettek a gördülékenyebb működés érdekében.

Fotó: MTVA / Oláh Tibor

Ennek ellenére megkövették az utasokat. „A WizzAir még egyszer őszintén elnézést kér minden érintett utastól” – idézi közleményüket a lap.
 
A Miniszterelnökség korábban az eset kapcsán azt közölte, hogy a cég tisztességtelenül járt el a magyar fogyasztókkal szemben, mert nem teljesítette szerződésben vállalt kötelezettségeit, nem biztosította az utasok által előzetesen kifizetett szolgáltatásokat, és semmibe vette a legalapvetőbb fogyasztóvédelmi szabályokat is. A WizzAir több járatánál is előfordult, hogy annak ellenére nem tudtak felvinni utasokat a gépre, hogy volt jegyük.  

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top