nlc.hu
Öltözködjünk
Napszemüveges játék babának öltözteti a nőket az énekesnő új márkája

Napszemüveges játék babának öltözteti a nőket az énekesnő új márkája

Amióta bizonytalan időre kiszállt a zenebizniszből, a divatiparra összpontosít Lily Allen. Jogos a kérdés, hogy ezzel jobban jártunk, vagy sem, egy azonban biztos: új kollekciójának minden darabjához tökéletesen passzol a napszemüveg.
Napszemüveges játékbabának öltözteti a nőket az énekesnő új márkája
Olvasnál még? Kattints a legfrissebb trendhírekért!

Lily Allen énekesnő (mostantól divatdiktátor) és testvére, Sarah Owen tavaly nyitották meg első ruhaüzletüket, a Lucy in Disguise-t Londonban. A boltban eddig válogatott, használt vintage ruhákat és fiatal divattervezők retrostílusú kreációit árulták, mostantól azonban kiegészül a kínálat az énekesnő és nővére saját tervezésű kollekciójával.

Napszemüveges játékbabának öltözteti a nőket az énekesnő új márkájaA 18 darabból álló Lucy in Disguise kollekció szintén vintage stílusban készült: a modellek a negyvenestől a hetvenes évekig tartó időszak jellemző divatirányzatait idézik meg, némi bájosan infantilis beütéssel, valahol a játékbaba-ruhák és a végzet asszonya jelmezek tengelyén.

„Újra akartuk alkotni a vintage stílusokat, de sokkal letisztultabb, kortárs vonalakkal. A vintage ruhákban néha elvész a nőiesség, ezért nem éreztük tökéletesnek a bolt kínálatát, és úgy döntöttünk, változtatunk ezen” – magyarázta Allen a brit Vogue-nak adott nyilatkozatában, miért volt szükség a saját márkára, s ugyanitt elárulta azt is, hogy testvérével annyira rákaptak a tervezésre, hogy jelenleg már a negyedik kollekciójukon dolgoznak.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top