Az már szinte megszokottnak számít, hogy nem tökéletes testű nők vetkőznek nyilvánosan különféle kampányokban, hirdetéseken, művészi fotósorozatokon vagy akár házilag készült szelfiken, a pozitív testképet és sokféleség szépségét hirdetve. A férfiak azonban eddig mintha szemérmesebben álltak volna ehhez a témához. Egy norvég fehérneműmárka, a Dressmann azonban változtatni próbál ezen.
A cég legújabb reklámfilmjének címe: Alsónemű a tökéletes férfinak. Azt a bizonyos tökéletes férfit pedig a különböző testalkatú, bőrszínű és korú férfiak testesítik meg a filmecskében, a kockahasú, borotvált mellkasú fiatalembertől kezdve a pocakos, szőrös középkorú férfin át a bevállalós nagypapáig.
A márka döntéshozói úgy látják, a média és a divatipar mintha megfeledkezne a lakosság feléről, amikor a tökéletes férfit erősnek, szálkásnak és izmosnak mutatják be, holott az átlagférfi bizony nem ilyen. Éppen ezért forgatták ezt a reklámfilmet, a pozitív testképet hirdetve. A férfiak körében is.