“Általában 14-es nadrágméretet hordok. 16-osat, ha farmert vásárolok” – kezdi Facebook-posztjában a fiatal brit nő, akit meglehetősen kellemetlen meglepetés ért, mikor a kedvenc H&M üzletében vásárolt. Hiába vette le ugyanis a kapható legnagyobb méretet a polcról (a poszt tanúsága szerint 16-os méret volt), a nadrág sehogy sem akart rámenni.
Ruth Clemens erről egy fotót is készített, majd a csalódottságának a képpel együtt a Facebookon adott hangot. Mint írta, nem tartja magát túlsúlyosnak, épp ezért nagyon megdöbbentette, hogy még a legnagyobb méret sem jön rá. “Túl kövér lennék a ruháitokhoz?” – tette fel a kérdést a márka képviselőinek, majd hozzátette, képtelenségnek tartja, hogy a márka nem számol a hozzá hasonló lányokkal.
Ruth posztjára eddig a pillanatig 6000 hozzászólás érkezett. Egy részük egyetértett a lánnyal és a posztja alatt megosztották hasonló történeteiket. A vírusszerűen terjedő írás eljutott a divatmárka képviselőihez is, akik közleményben reagáltak. Ebben leírták, hogy nagyon sajnálják, ami vásárlójukkal történt, elvégre legfőbb céljuk, hogy az üzleteikben mindenki jól és magabiztosnak érezhesse magát.
“A H&M-nél a világ minden üzletének készít ruhadarabokat, épp ezért a méretezés a fazontól és az anyagtól függően eltérhet a megszokottól” – írták.
Olvass még többet a témában az NLCafé oldalán:
- Magyar divat, 2016: a tarka és a cuppanós ruháknak befellegzett
- Lenyűgöző fotók: ennyire hasonlít a divat és a természet
- 2016 a divatforradalom éve lesz