Hiába írunk 2018-at, egy félmeztelen női testet az emberiség jelentős része még mindig képtelen szexuális kontextuson kívül értelmezni. A londoni metróból például azért száműzték a Heist márka harisnyareklámjait, mert ruha nélkül láttatta a nők hátát. Hátulról.
A márka kommunikációs igazgatója, Ellie Howard elmondta, a médiaügynökség, amellyel együtt dolgoznak, először arra kérte őket, sötétítsenek a modell fenekén, hogy ne látszódjon át túlságosan. Ezt meg is tették, arra azonban nem számítottak, hogy táncos modelljük kidolgozott háta sem megy át a cenzúra küszöbén.
Olyannyira nem, hogy kénytelenek voltak egy fekete csőtopot biggyeszteni a képre, amit „szexuálisan túlfűtöttnek” tituláltak. „A női testben és a nőkben rejlő erőt szerettük volna megmutatni. De hogy tegyük ezt meg, ha lehetetlen egy félmeztelen női testet szexuális tartalom nélkül ábrázolni?” – tette fel a költői kérdést Howard. Bárcsak tudnánk a választ!