Choupette, egy sikeres divatmacska magánélete – ezzel a címmel ad ki 128 oldalas életmódkönyvet a macskájáról Karl Lagerfeld. A kötet naplószerű betekintést enged majd a divatguru kedvencének mindennapjaiba, de táplálkozási, szépségápolási és divattippeket is ajánl, valamint Choupette saját állatorvosa, Madame Horn tanácsait is tartalmazza.
Lagerfeld cicájának egyébként kétfős személyzete, saját iPadje és Twitter-oldala van, magánrepülőgépen utazik, és Chanel-takarókon alszik, gazdája ágyában. Karl a négylábú által inspirált kalapokat és táskákat tervezett, a Chanel 2013-as tavaszi kollekcióját a macska szemszíne ihlette, de a divattervező kijelentette már azt is, hogy legszívesebben feleségül venné a macskát. Choupette legújabb modellmunkája egyébként a japán Shu Uemura márka karácsonyi kampányának fotózása volt.
A cicusnak a Twitteren több mint 37 000, míg az Instagramon mintegy 16 000 követője van, tehát minden bizonnyal lesz kereslet a szeptemberben megjelenő könyvre is.