Nyereményjátékkal egybekötött országos kampányt valósított meg a Go Green Nonprofit Kft. az Új Széchenyi Terv fenntartható életmódot és az ehhez kapcsolódó viselkedésmintákat ösztönző kampányokat támogató pályázata keretében.
A projekt összköltségvetése 43 241 640 forint volt, amelyet az unió 95%-ban, 41 079 558 forinttal támogatott. A projekt célja – a szemléletformálás, tájékoztatás és egyéni példamutatás segítségével – a fogyasztók környezettudatosságának, környezetkultúrájának és környezeti etikájának fejlesztése volt.
A táplálkozás, háztartás, munkahely, közlekedés és szabadidő témakörei köré szerveződő kampány hosszú távú célkitűzése a kompetens és felelős fogyasztói magatartás elterjedésének támogatása, valamint a fenntartható életmód értékeinek és eszközeinek széleskörű elterjesztése volt. Az ország teljes lakosságát megcélzó médiakampány a kornyezettudatossag.hu-t népszerűsítette, amelyen egy interaktív nyereményjátékot valósítottak meg a hagyományos formális tanulási helyzet helyett a manapság népszerű online aktivitásra építve.