
Azt javasolja a HVG azoknak, akik a megszokottól eltérő telefonszámlát kaptak legutóbb a Magyar Telekomtól, hogy vessenek egy pillantást a percdíjakra. A lap munkatársai a Telekom ügyfélszolgálatán azt a tájékoztatást kapták, hogy tömeges problémáról van szó, amit egy technikai hiba idézett elő.

Érdeklődők a Magyar Telekom T-Pont üzletében, a budapesti Mammut bevásárlóközpontban – MTI Fotó: Mohai Balázs
Később a Telekom egy közleményt is kiadott, amelyben pontosították a korábbi tájékoztatást. Eszerint több száz előfizető kapott magasabb összegű telefonszámlát márciusra, mert „nem a megfelelő egységárral” futottak a forgalmi díjak. A HVG saját adataira hivatkozva megállapította, hogy ez rendszerint 2-4 szeres túlszámlázást jelent a gyakorlatban.
A telefontársaság az érintett ügyfeleket tájékoztatta arról, hogy számukra a jóváírásokat a következő, 2018. május elején elkészülő havi számlákban érvényesíti.