A Vodafone-UPC integráció utolsó lépésének ígérik azt a hatnapos leállást – tavaly nyáron is történt hasonló –, amire július 11. és július 16. között kerül majd sor a szolgáltatónál. A leállás után ígéretük szerint hatékonyabbá, egységesebbé válik az ügyfélkiszolgálásuk – adta hírül a hvg.
A leállás ideje alatt a személyes és online ügyintézés, az értékesítés és az egyes szolgáltatások (mobilvásárlás – autópályamatrica, parkolás) is elérhetetlenné válnak. Felhívják a figyelmet, hogy az alapszolgáltatások (vezetékes tévé, internet, telefon, mobilhálózatos hívások, SMS, mobilinternet) ebben a hat napban is működni fognak. A műszaki hibákról szóló bejelentéseket ebben az időszakban is fogadja majd az ügyfélszolgálat. A Vodafone arra kéri az ügyfeleit, hogy a szükséges ügyeiket még az átállás előtt intézzék el. Egyes, vezetékes szolgáltatásokhoz kapcsolódó ügyintézésekre már június 24-től csak korlátozottan lesz lehetőség. Aki új vezetékes szolgáltatást vagy médiaeszközt szeretne megrendelni, azt online és telefonon június 23-ig teheti meg, személyesen az üzletekben július 7-ig. Hasonlóképpen a meglévő vezetékes szolgáltatás másik címre való áthelyezését is június 23-ig kérhetik az ügyfelek. Új vezetékes szolgáltatás vagy médiaeszköz megrendelésére, továbbá meglévő vezetékes szolgáltatás másik címre való áthelyezésére az átállás alatt nem lesz lehetőség. Továbbá kérik, hogy ügyfeleik július 6-ig (a mobilosok július 11-ig) fizessék be a számláikat, mert az érintett időszakban nem lesz lehetőség számlabefizetésre. Az informatikai átállás után az ügyfelek új számlaazonosítót kapnak a cégtől, és az ügyfelek várhatóan a szokásosnál valamivel később kapják majd meg a számláikat. A befizetési határidőket meghosszabbítják, és nem számítanak fel késedelmi kamatot sem, hogy emiatt egyetlen ügyfelüket se érje hátrány. A nyaralókat arra kéri a cég, hogy gondoskodjanak időben a roamingszolgáltatások elindításáról, mivel a leállás alatt ezeket nem lehet majd megrendelni. Ez pedig a lista arról, hogy mi, mikor és meddig nem lesz elérhető:
Június 24. és július 16. között nem lesz elérhető:
- a vezetékes szolgáltatással kapcsolatos webshop, online leadott rendelések;
- meglévő vezetékes szolgáltatások áthelyezése egy másik címre.
Július 11–16. között nem lesz elérhető:
- rendelés leadása a webshopon, új készülék vásárlása;
- új (mobil vagy vezetékes) szolgáltatás megrendelése – beleértve például a mobilinternet megrendelését, de a tévészolgáltatást is;
- roaming szolgáltatás aktiválása;
- meglévő (mobil vagy vezetékes) előfizetés módosítása – például díjcsomagváltás vagy a szerződéshosszabbítás;
- Vodafone TV weben és mobilon – ezeken a felületen tehát nem lehet majd tévézni;
- My Vodafone online ügyfélszolgálat, My Vodafone alkalmazás – a Vodafone weboldalon és alkalmazásban nem érhetők el a számlák, szolgáltatások;
- készülékekkel kapcsolatos ügyintézés (szerviz, kárrendezés, biztosítás);
- mobilvásárlás (autópálya matrica, parkolás, lottó);
- Easy Rider alkalmazás;
- feltöltőkártyás éves adategyeztetés, SIM-kártya aktiválása.