Elege lett az emelkedő villanyszámlából egy kaliforniai férfinak, ezért lépéseket tett az energiafelhasználás csökkentésére. Ám a számla nem lett kisebb. „Azt hittem, szivárgás történt, valaki ellopta az áramomat, vagy a mérő hibás volt, mert valami nem stimmelt” – mondta el Ken Wilson.
A helyi áramszolgáltató alkalmazottja eljött, hogy megvizsgálja Wilson mérőjét, és felfedezte, hogy a társaság a szomszédos lakás fogyasztásért számolt fel neki díjat, nem pedig a saját lakásáért.
Wilson elmondta, hogy nagyon úgy tűnik, már azóta fennáll a keveredés, hogy beköltözött. 18 éve.
A helyi áramszolgáltató is megszólalt az ügyben: „Tisztában vagyunk azzal, hogy ebben az esetben hiba történt, és teljes mértékben elkötelezettek vagyunk amellett, hogy orvosoljuk a helyzetet az ügyféllel, és kártalanítsuk Wilson urat az ügyfelet” – írja a UPI.