Rihanna már évekkel ezelőtt belekezdett, hogy énekesnői és trendszetteri minőségét valódi, komoly dollármilliókra váltsa, amelynek során először sminkmárkát indított, majd Savage X Fenty néven fehérnemű márkát dobott piacra, végül idén tavasszal egy saját divatházzal tette fel a koronát művére.
Teljesítménye bravúros, mégis úgy tűnik, a sikerek ellenére vannak, akiket rendesen magára haragított. A legrosszabb, hogy éppen a rajongóit. Mint ahogyan arra a Vox magazin is rávilágított, fehérneműmárkája weboldalán tömegével iratkoztak fel tudtuk nélkül vásárlók a havi 50 dolláros, vagyis körülbelül 15000 forintos exkluzív tagságra, amit már csak akkor vettek észre, mikor eltűnt a számlájukról a pénz. Volt, akinek hónapokkal később tűnt fel az eset, más már azonnal kiszúrta a pénzlevonást – nyilván ez bevételfüggő, kinek, mikor és mekkora összeg eltűnése szúr szemet.
A Savage X Fenty Xtra VIP egyszerű trükkel húzta be a gyanútlan vásárlókat a csőbe. A nem regisztrált tagoknak a vásárlás alkalmával automatikusan bepipálta a tagsági kérelem rubrikáját, és ha nem figyeltek, máris úgy küldték el a rendelésüket, hogy ahhoz hozzáadódott az 50 dolláros díj. Vásárlóit pedig az sem vigasztalta, hogy a tagság bármikor lemondható, ugyanis roppant macerás módon arra csak telefonon van lehetőség. A helyzet még zavarba ejtőbb, ha azt nézzük, hogy év elején még ugyanekkora összegért éves VIP-tagságot kínáltak, amihez legalább jártak olyan extra előnyök, mint az ingyenes szállítás, míg ez a havidíjas változat esetén már nincsen.
Mindezek alapján nem csoda, ha a rajongók felháborodtak. Hisz’ hiába a Victoria’s Secretet is legyűrő divatbemutató, az inkluzivitást hirdető, széles méretskálát felvonultató kollekció, ha a vásárlók a szexi bugyikért arcpirítóan magas árat fizetnek.