A fátyolmaszkok, mint a k-beauty szépségtrend zászlóshajói ott vannak ma már a hazai drogériák polcain is, egyre ismertebbek az esszenciák vagy épp a szérumok (és reméljük, a fényvédők is), amikkel célzottabban, átgondoltabban ápolhatjuk bőrünket. Attól ugyan még messze vagyunk, legalábbis itthon, hogy a tízlépéses arcápolási rutin valódi lényege széles körben is ismert legyen, úgy tűnik, erre egyre kevésbé lesz szükség.
A trendek ugyanis változnak, a többféle termékre épülő arcápolási szokás a precíz helyett egyre gyakrabban kapja meg a macerás jelzőt, erősítve az igényt, hogy a készítmények több funkciót is betöltsenek, így rövidítve az arcápolásra szánt időt. A márkák pedig nyilván támogatják is a változásokat, hisz mindez tálcán kínálja az újabb termékek felfuttatását.
Most is épp ez történik, így született meg a cream skin kifejezés.