Shine

5 nap alatt 12 milliárdos nézettséget ért el a legújabb netes kihívás

A TikTokon fut a legújabb internetes kihívás, fontos dologra hívja fel a figyelmet.

Pár napja fut még csak a TikTokon a Dettol kézmosós kihívása, de már több mint 12 milliárdnyi megtekintésnél tart az egyre csak sokasodó minivideóknak köszönhetően. A #HandWashChallenge lényege, hogy csatlakozva a kihíváshoz, a márka által megadott dalra kell táncikálni vagy pózolni, miközben a képernyőn is megjelenő kézmosási lépéseket kell végigmutogatni és az egészből egy cuki videót kreálni.

A kihívást Indiában indította útjára a kézfertőtlenítőket forgalmazó márka, ahol szintén megjelent a koronavírus és ezzel is szeretnék minél szélesebb körben felhívni a figyelmet az alapos és rendszeres kézmosás szükségességére.

Nézd meg, milyen egy #HandWashChallenge videó a Krémmánia Magazinon »»

A Dettol internetes kihívása öt nap alatt több mint 12 milliárd nézettséget generált.

A Dettol internetes kihívása öt nap alatt több mint 12 milliárd nézettséget generált.

TikTok, TikTok

Viszlát influenszerek, jönnek az új netvezérek!

18 millióan nézték TikTokon, ahogy egy férfi alszik

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top