Az S.O.S. Love sajtóbemutatóján Király Linda és Király Viktor hangol minket a filmre, és később is felbukkannak a vetítés során – legalábbis hangban. Linda szinte teljes új albumát promózza a film, a lemez adja ugyanis a filmzene nagy részét. A mozizás előtt kilátástalannak tűnik a popcornvásárlás a tömeg miatt, és úgy néz ki, a celebek sem fényt esznek, úgyhogy a TV2 arcainak fele sodródik a párhuzamos sorokban. Joshi Bharat családdal és körtés gyümölcslével, Demcsák Zsuzsa pultra könyökölve, Orosz Barbi háttal, Sas Tamás meg egy pillanatra mögöttünk. Aztán hamar eltűnik, nyilván izgul, hogyan szerepel majd az új filmje. Vagy mégsem kér nachost. Hujber Feri és Árpa Attila balról jobbra és jobbról balra fotózkodik, mindketten jól néznek ki élőben is, bár Feri eggyel kisebb, mint hittük. Cserébe 3D-ben majd nagyobbnak látszik.
A filmkészítők valamiért szeretik azt hinni, hogy a magyar embert a magyar filmek közül kizárólag a vígjáték érdekli. A Valami Amerika, az Üvegtigris vagy a Csak szex és más semmi sikere ezt akár igazolhatja is, így Sas Tamás is leporolt néhány jól bevált sármőrt, és maradt a sokaknak bevált úton. Megspékelve ezt a 3D-vel és Los Angelesszel.
Tom Cruise hasonmása beköszön
Az S.O.S. Love több szempontból is törekszik a nemzetköziségre: magyar, amerikai és orosz magántőke áll a háttérben, a filmet angol nyelven forgatták, a forgatási helyszínek között Los Angeles is szerepel, az alkotók pedig felvonultatták más „nagy nevek” mellett Daryl Hannah-t és egy Tom Cruise-dublőrt is (utóbbit egy köszönés erejéig). Legtöbbet a 3D-től várunk, rejtély, mit lehet kihozni egy romkomból úgy, hogy ez a technika indokolt pluszt nyújtson. De ez rejtély is marad, mert a film élvezeti értékén semmit nem változtat, hogy néhány szereplő kikönyököl alkalmanként egy közeli kanapéról.
A szereplők nemcsak nemzetiségüket tekintve változtak a korábbi rész (S.O.S. Szerelem) óta, hanem a főbb figurák is kicserélődtek. Ez ugyanis nem folytatás, hanem a készítők szerint egyszerűen a társkereső szolgálat egy újabb kalandja. Csányi Sándor és Fenyő Iván helyett most Hujber Ferenc, Árpa Attila és a sorozatszárt játszó C. J. Thomason ügyel szépfiúként, bár akinek ez sem elég, annak a kedvéért felbukkan néhány jelenetben Kolovratnik Krisztián is – biztos, ami biztos.
Hujber és Árpa megbízást kap egy maffiózónak tűnő kopasz orosztól, hogy a húgát hozzák össze az amerikai sorozatszínésszel, aki épp Magyarországon forgat. A sorozatszínész a leállított forgatás miatt hazautazik Los Angelesbe, Hujberék utána, kiegészülve Öcsivel, aki rögtön el is veszíti a kiadásokra szánt előleget, de legalább szállást talál maguknak a Daryl Hannah által alakított magyar–amerikai nagynéni kérójában. A színész vissza akar jönni Magyarországra, hogy a filmjét befejezze, úgyhogy jelentkezik a társkeresősök által tartott hasonmás-válogatásra, és ideutazik velük, hogy az őt játszó dublőr szerepében felszedje a lányt, mellesleg pedig stikában befejezze a félbehagyott forgatást.
Furcsa fordulatok
A csavaroknak szánt fordulatok vége még a kanyarban sincs, és az ötletek nem is lennének rosszak, de legtöbbször hiányzik belőlük a logika, az összefüggés és a kidolgozottság. Ahogyan sok más jelenetnél is. A maffiózó-húg egyik pillanatban még táncol, aztán indokolatlanul sírva fakad, a szivar, amire Öcsi a baljós tiltás ellenére rágyújt, égve marad (a kamera rá is közelít), de nincs semmilyen funkciója. Hujber és Árpa három másodperc gyaloglás és egy gyors vágás után már lihegve közli, hogy kidőlt a fáradtságtól, bár ezt a jelenetekben semmi nem magyarázza, az pedig még egy mesében is tiszta vicc, hogy egy régi szerető kontinenseket utazzon át egy utolsó odamondogatás kedvéért. A humor nyomokban fellelhető, burleszkbe illő jeleneteket jól tud hozni Öcsi (Hevér Gábor), de bármit megtennénk, hogy a „Hungary” szót „hungry”-nak értő pincér ne érkezzen meg gyorsan az étlappal, és ezzel ne süljön el olyan kaliberű poén, amit nagyjából tízévesen mondogattunk az első külföldi utazás során.
Az S.O.S. Love nagyjából azt hozza, ami várható tőle: borítékolható karaktereket, profi felvételeket és konzervhumort. Kérdés, hogy miért volt szükség ehhez 3D-re, miért sikerültek sótlanra a dialógusok, és miért nem került a poénok közé sokkal több olyan, ami értékelhető.