A negatív példák ellenére az előjelek biztatóak, ugyanis bukott sorstársaival ellentétben az új Dallas alkotói voltak annyira okosak, hogy nemcsak a címet és a főcímdalt vették át, hanem az eredeti szereplőgárda legkarakteresebb arcait (Jockey, Bobby és Samantha) is megtartották. Az alábbi videóban megnézhetjük, hogyan öregedtek kedvenceink, és hogyan fest a Ewing család 2012-ben:
Az erősítés sem akárhonnan érkezik, hiszen a szereplőgárda új arcait, vagyis a fiatal Ewing fiúkat és egy lányt (Jesse Metcalfe, Josh Henderson és Brenda Strong) az utolsó évadánál tartó Született feleségekből importálták. A sztori állítólag a fiatal Ewing fiúk közti torzsalkodásokat helyezi majd középpontba, de a megrendelő TNT csatorna egyelőre óvatos az indulással, és a fenti negatív példákból kiindulva csak tíz részt rendeltek meg előre, aztán ez a szám siker esetén simán kitolható. A széria a város, az olajbiznisz és a család változásait is reálisan kívánja bemutatni, de erre az amerikaiaknak is várniuk kell még jövő nyárig. Arról, hogy hazánkba is megérkezik-e, egyelőre nincs hír, de meglepődnénk, ha a csatornák kihagynának egy ekkora ziccert. Az biztos, hogy Jockey magyar hangjaként Kránitz Lajos mindenkinek nagyon hiányozni fog, és azt is sajnáljuk, hogy az eredeti terv, miszerint mozifilmet csinálnak a sorozatból, amelyben John Travolta alakítja Jockey-t, nem valósulhatott meg. Vicces lett volna.
A remake-láz folytatódik
Jövőre a Dallashoz hasonló óriási sokkterápiával senkinek sem kell számolnia, de azért így is lesznek merész húzások a tévék remake-tervei között. Ha egy kicsit szerencsések vagyunk, a 24 című kémes-kínzós-terroristás Kiefer Sutherland-es széria indiai változatát soha nem kell megnéznünk, lévén az elsősorban a helyi célközönség érdeklődésére tart igényt. A hírek szerint jövőre készülő mozis záróakkord Sutherlanddel viszont itthon is nagy sikerre számíthat. A The Man from U. N. C. L. E. című hatvanas években készült titkos ügynökös sorozat remake-je nem sok mindent mozgat meg bennünk, de a széria mögött Madonna exura, Guy Ritchie áll, aki a mozikban Sherlock Holmesszal is csodát művelt.
Jövőre inkább a mozirajongók aggódhatnak kedvenceikért, ugyanis néhány régi sikerfilm kel új életre a tévéképernyőn. Az egyik legmeglepőbb talán Michael Douglas és Kathleen Turner filmje, A smaragd románca című blődli sorozattá változtatása, pedig korábban még mozifilmet akartak belőle Gerard Butler és Katherine Heigl főszereplésével. Az NBC szériájában valószínűleg nem ők lesznek a sztárok, és a tévécsatorna még nem találta meg a szereplőket, bár azt kinyilvánították, hogy komoly fantáziát látnak az írónő és a kalandor románcában. A másik sorozattá alakulás egy 1993-as Tom Cruise-filmhez, A céghez kötődik, melyben hősünk rájött, hogy új munkahelyén bizony virágzik a korrupció, amiben ő nem akar részt venni. A sorozatban Cruise szerepét Josh Lucas veszi át, de főszerepet játszik benne Juliette Lewis is, aki úgy tűnik, felfüggesztette a rocksztárkodást a tévés kitérőért.
Régiből új: intő példák
A tévécsatornák töretlenül hisznek abban, hogy ami egyszer sikeres volt, azt másodjára is megkajálják a nézők, pedig a jelek nem ezt mutatják. Az utóbbi pár évből a hawaii rendőrkalandokat bemutató Hawaii Five-O-n kívül nem volt olyan sorozatlegenda, aminek a felmelegítése meg tudta volna ismételni a régi verzió sikerét. Kisebb csodának számít az is, hogy a Beverly Hills 90210 remake-jeként felfogható 90210 című sorozat úgy tart a negyedik évadánál, hogy szinte mindenki utálja. Hiába, Tori Spelling, Shannen Doherty és a túlkoros gimisek nem pótolhatók.
A Kojakben Ving Rhames nem tudta megfelelően helyettesíteni a folyton nyalókát szopogató Telly Savalast, ahogy David Hasselhoff bizarr mellszőrzete sem volt helyettesíthető a durván szőrtelenített Justin Brieninggel. Pedig még Val Kilmert is bevetették KIT, az autó szinkronhangjaként. Az előbbi széria tíz, az utóbbi pedig tizennyolc rész után vérzett ki teljesen.
A Dallashoz hasonló kaliberű sztársorozatnak számított a Melrose Place is, melynek feltámasztása jó ötletnek tűnt, de hiába szerezték meg hozzá a régi széria húzónevét, Heather Lockleart is, az első évad után a családregénynek le kellett húznia a rolót. Még ennél is nagyobb szívás volt az idei Charlie angyalai remake, pedig itt igazán reménykedhettek az alkotók, mivel a sorozat mozifilmként is sikeres volt. 2011-ben már nem voltak vevők a nézők arra, ahogy három hosszú combú csaj nagyokat bunyózik szép helyszíneken. Alig fél évadnyi rész készülhetett csak el.