3 év, 12 millió
Pattinson a kollekció teljes, három évig tartó kampánysorozatát vállalta, és ezért 12 millió dollár üti a markát.
A Dior divatház nem először választ ismert színészt a különböző kampánysorozatai arcának, hiszen pár hónappal ezelőtt Jude Law csatlakozott hozzájuk, korábban pedig Charlize Theron és Natalie Portman választotta a francia világcéget.
Pitt és Kristen Stewart is parfümöt népszerűsít
Úgy tűnik, hogy a hollywoodi sztárok körében most nagyon kapós lett a különféle divatmárkákkal való közös munka, hiszen nemrég Brad Pitt írt alá egy szerződést a Chanellel, ami 7 millió dollár bevételt eredményez a sármos színésznek. És míg Pattinson a franciákat választotta, addig filmbeli és a való életben is partnere (bár ott épp se vele, se nélküle viszonyban vannak), Kristen Stewart a spanyolokat, ugyanis ő nyár végén írt alá szerződést a Balenciaga márkával, és így a divatház az ő nevével reklámozza új parfümjét.
Divatházak és parfümök ide vagy oda, a világ most leginkább a világhírű filmeposz befejező részét várja. Ausztrália, Japán és Brazília után november 12-én ért Észak-Amerikába, vörös szőnyeges gála formájában, majd november 16-án kerül az amerikai mozik műsorára. A magyar mozikba a világpremierrel egy időben, november 15-én fut be az Alkonyat – Hajnalhasadás II. rész, amely a sorozat befejező része.
Twilight-hét a Nők Lapja Cafén! November 15-én bemutatják az utolsó Alkonyat részt! Ne maradj le semmiről! Hírek, érdekességek, videók, kulisszatitkok minden nap a Nők Lapja Cafén! – Akiket imádunk, de nem ismerünk! A Twilight szinkronhangjai – videó |