Szabadidő

Öt órát tévézünk átlagosan naponta

Öt órát tévézik egy magyar naponta, három perccel többet, mint egy évvel korábban.

A 4 és 17 év közöttiek 209 perce egy percnyi csökkenést, a 18–49 évesek 251 perce ugyanekkora növekedést jelent, míg az 50 év feletti korosztály 390 perces adata hat perccel múlja felül az előző év azonos időszakára kimutatottat – derül ki a Nielsen Közönségmérés Kft. 2014 utolsó negyedévi adatainak összegzéséből.

A közszolgálati csatornák közönségaránya 15,5-ről 15,4 százalékra, a két nagy kereskedelmi adóé – az RTL Klubé és a TV2-é – összesítve 28,8-ról 29,1 százalékra változott, miközben a többi általános szórakoztató kereskedelmi csatornáé 17,5-ről 18,1 százalékra emelkedett.

A filmcsatornák összesített közönségaránya 9,2-ről 8,9 százalékra, a gyerekeket megcélzó tévéké 5-ről 4,4 százalékra romlott, míg a hírcsatornáké 4-ről 4,3, az ismeretterjesztő adóké 4,7-ről 4,9 százalékra bővül a Nielsen Közönségmérés Kft. adatsora szerint.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top