Szabadidő

Nonstop videós hírszolgáltatást indít a Twitter

A Twitter-híradások várhatóan az év vége felé indulnak el. A cég abban bízik, hogy elérik azt a közönséget, amelynek nincs tévé-előfizetése és szeret például utazás közben is híreket nézni.

A Twitter közösségi portál folyamatos, napi 24 órás videós hírszolgáltatást indít. Mivel a videó nagy üzlet a közösségi médiában, ezért a Twitter régóta próbálkozik vele, és most a Bloomberg hírügynökséggel együttműködve remél jelentős bevételt. Vagyis nem saját gyártású videókat és híreket közöl majd, hanem a Bloomberg világszerte dolgozó tudósítóinak élő bejelentkezéseit közvetíti, és a hírügynökség híranyagait közli. Emellett közzéteszi a Twitter-fióktulajdonosok saját videóit is.

A Twitter már korábban is próbálkozott élő híradásokkal, tavaly áprilisban szerződést is aláírt az NFL – az Országos Labdarúgó Liga, a legnagyobb amerikaifutball-szövetség – vezetőivel a meccsek élő közvetítéséről. Az ügylet azonban mégsem valósult meg, mert az Amazonnak sikerült kiütnie a Twittert és megszereznie a mérkőzések közvetítési jogait a 2017-2018-as évadra.

Non-stop videós hírszolgáltatást indít a Twitter

A Bloomberggel kötött szerződéstől a Twitter azt reméli, hogy elhódíthatja azokat a hírfogyasztókat, akik nem a televíziókból szerzik információikat. A cég reméli, hogy elérik azt a közönséget, amelynek nincs tévé-előfizetése és szeret például utazás közben is híreket nézni.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top