A gyorsétteremlánc állítólag korábban le akarta cserélni az arany M betűt formázó logóját, de egy pszichológus, Louis Cheskin meggyőzte őket, hogy maradjon. A szakértő azzal érvelt, hogy az arany boltívek megfordítva női mellekre emlékeztetik az embereket, ami az otthont, az édesanya tápláló szeretetét juttatják majd vásárlóik eszébe.
Evidensnek tűnik, hogy a Chanel logója Coco Chanel nevének két C betűje, de a divattervezőt állítólag a nizzai Chateau Crémat boltívei ihlették meg. A két C egyszerre utal a divatlegendára és a kastélyra is.
A Gilette logójában első ránézésre nincsen semmi különös, de a G és az I betűk találkozása a márka ikonikus borotvapengéjét mintázza.
A japán autógyár logója gyémántokat formáz, mert az alapító Iwasaki család szerint ez a drágakő a függetlenséget, megbízhatóságot és sikert szimbolizálja.
Biztos sokszor láttuk a szállító FedEx logóját, de az nem biztos, hogy feltűnt, hogy egy nyilat rejtettek el a betűk között, ami a gyorsaságot szimbolizálja!