Hétfőn mi is beszámoltunk arról technikai újdonságról, ami az Amazon első boltjába betérő vásárlókat fogadja. A boltban nincsenek pénztárgépek és pénztárosok, az üzletből kivitt termékeket az Amazon automatikusan kiszámlázza a vásárlóknak.
A cég úgy reklámozta a boltot, mint ahol soha többet nem kell sorban állni, ehhez képest a bolt előtt tömött sor alakult ki, mert mindenki sorban állás nélkül akart vásárolni. Hogy a nagy tömeg vagy a rendszer apróbb hibája miatt, de megtörtént az első lopás is.
Az Amazon Go üzletet felkereste a CNBC riportere, Deirdre Bosa is, akinek akaratán kívül sikerült elcsennie egy joghurtot a boltból. Egyből jelezte a cégnek, hogy a rendszer elfelejtett neki kiszámlázni egy terméket, de az Amazonnál nem aggódták túl a dolgot.
Azt mondták, hogy olyan ritkán történik ilyesmi, hogy nekik aztán simán belefér. Ezért nincs olyan lehetőség a bevásárló alkalmazásban, amellyel a vevők jelezni tudnák az ehhez hasonló hibákat.