Másfél hónap után került elő a postára adott LED-tévé

nlc | 2018. Február 02.
Hetekre nyoma veszett a novemberben feladott csomagnak, amelyet karácsonyra szántak volna. A feladó hiába érdeklődött, csak január közepén kezdtek érdemben foglalkozni az üggyel.

A Fejér megyei István még karácsonyra vett egy LED-tévét a családnak, ám végül mégsem volt rá szükségük. Meghirdette, és talált is vevőt. Jobb híján postán adta fel a 160 ezer forintos tévét Székesfehérváron november utolsó napján, és értékbiztosítást is kötött rá – írja a Bors.

A küldemény azonban egy hét után még nem érkezett meg a vevőhöz. Két hét elteltével panaszt tett, a posta azt ígérte, 30 napon belül kivizsgálják az ügyet. Ekkor már sejteni lehetett, hogy karácsonyra ebből nem lesz tévé.

Január közepéig nem történt előrelépés, ezért írt a Tékozló Homárnak, és a blog meg is jelentette a történetét. Ekkor felgyorsultak az események, az ügyfélszolgálati igazgató foglalkozott az üggyel.

Másfél hónap után kiderült, hogy leszakadt a címzés a csomagról, ezért azonosítás híján visszaküldték annak az áruháznak a tévét, ahol István vette.

Így végül neki szerencséje lett, azt választotta, hogy visszakéri a készülék árát. Ám a vevő hoppon maradt: anyagi kár nem érte, mert utánvéttel fizetett volna, de hosszú hetek után sem lett tévéje.

A nagy értékű csomagoknál érdemes értékbiztosítást kötni olyan összegben, amely megegyezik a küldemény értékével. Így kártérítésként ekkora összeget fizet a posta, ha eltűnik, megsérül, megsemmisül vagy hiányosan érkezik meg a csomag.

Exit mobile version