A hétvégi Super Bowl szünetében nemcsak Shakira, Jennifer Lopez és Jennifer Lopez lánya léptek fel, hanem reklámokat is vetítettek. Ahogy minden évben, idén is exkluzív és nagyon drága klipeket vetítettek a közönségnek, a Super Bowlon ugyanis nagyjából kétmilliárd forintba kerül fél perc reklámidő.
Ez gyakorlatilag aprópénz a Disney stúdiónak, amely több marveles szuperhősfilmet is reklámozott. Pontosabban ezúttal inkább sorozatokat: a Bosszúállók életben maradt szereplőivel jön a Sólyom és a tél katonája, a Wandavision és a Loki.
Az új Mulan-feldolgozás és a legfrissebb James Bond-film is új, hosszabb előzeteseket kapott:
MC Hammer valamiért szerepelt egy chipsreklámban:
Maisie Williams, vagyis Arya Stark a Trónok harcából pedig az Audit reklámozza a Jégvarázs slágerével:
Winona Rydert a Squarespace honlapkezelő cég vitte el abba a városba, ahol született:
A Google pedig igazán megható reklámmal jelentkezett, amelyben egy özvegy férfi a kereső Assistance alkalmazása segítségével emlékszik elhunyt feleségére: