Amerikában is bezárták a múzeumokat a koronavírus-fertőzés miatt, erre a sorsra jutott az oklahomai Nemzeti Cowboy és Nyugati Örökség Múzeum is. A munkatársakat is hazaküldték, így az egyetlen bent maradt dolgozó, a biztonsági őr, Tim megkapta feladatként a közösségi oldalak menedzselését is múlthét kedden – írja az Index.hu.
Tim azóta lelkesen posztolja a tartalmakat a Facebook-, Twitter- és Instagram-oldalakra is. Körbejárja a múzeumot mindennap, és a kiállított tárgyakról készít fotókat a virtuális látogatóknak. Mivel igazán rutinos a közösségi oldalakon, minden poszt végére a hashtag után ezt írta: „Köszönöm, Tim.”
A netezők emiatt #HashtagThanksTim megjelölés alatt fejezik ki, mennyire kedvelik az új influenszert. Egy posztjára több ezren reagálnak. Tim, úgy tűnik, felülmúlta a marketingigazgató elvárásait.