Halálos iramban a Démonok között, amikor A srác nem jár egyedül – 21 film, ami majd kikapcsol a nyáron

TóCsa | 2021. Június 03.
Csütörtöktől újra várják a nézőket a Cinema City mozik. A nyáron világpremierek tömkelegéből válogathatunk. Megnéztük, milyen filmekkel készülnek a mozik, és miket nézhetünk, ha otthon maradunk, és a streamingre bízzuk magunkat a hőségben.

Démonok között: Az ördög kényszerített

Ahol megtalálod: a mozikban

Premier: június 10.

A Démonok között kísértetházas koncepciója a sok spin-off hatására már kezdett kifulladni. Érezték ezt már az alkotók is, ezért is döntöttek úgy, hogy ezúttal irányt váltanak. Mivel a filmek történeteit Ed és Lorraine Warren „valóban megtörtént esetei” (hi-hi-hi-ha-ha-ha) inspirálták, ezúttal egy olyat kutattak fel, melynek segítségével szakíthatnak a már ismert formulával. Ezúttal Warrenék egy gyilkossági ügyben próbálnak utánajárni az igazságnak, ugyanis gyanújuk szerint a gyilkosság elkövetője nem az igazi vétkes, mert tettét démoni megszállás alatt követte el. Próbálj meg egy ilyen elméletet bizonyítani a bíróságon! Természetesen Ed és Lorraine megpróbálja, a film pedig ennek köszönhetően kicsit krimisebb/thrilleresebb lesz a korábban megszokottaknál, de attól azért nem kell tartanunk, hogy a jól megszokott ijesztgetésekből ezúttal ne kapjunk. Patrick Wilsont és Vera Farmigát mindig öröm nézni, és reméljük, egy emlékezetes rémséggel is előrukkolnak az alkotók.

Sokkal több mint testőr 2

Ahol megtalálod: a mozikban

Premier: június 17.

Ryan Reynolds két Deadpool-film, Samuel L. Jackson pedig két Marvel-mozi között pihenésképp forgatta le a Sokkal több mint testőr című akció-vígjátékot, ami lényegében arról szólt, hogy ők ketten egyfolytában szívatták egymást, beszólogattak egymásnak, és eközben mellesleg kilőttek egy csomó arctalan, fegyveres, rájuk támadó rosszfiút. A második részben is hasonló a felállás, de azért akadnak változások. A helyszíne ezúttal London és Amszterdam helyett Olaszország festői tengerpartja (a filmet nagyrészt Horvátországban vették fel), a főgonoszt Gary Oldman helyett Antonio Banderas alakítja és az első részben Samuel L. Jackson feleségének szerepében csak apró mellékszerepet játszó Salma Hayek ezúttal főszerepet kapott, aki teljesen egyenrangú szereplő lesz a többiekkel. Sok tartalommal ezúttal se számoljunk, a hangsúly továbbra is elsősorban a humoron és az üldözős akciójeleneteken van, így csak az a nagy kérdés, hogy Hayek mennyire jól egészíti ki a Reynolds-Jackson párost.

Hang nélkül 2

Ahol megtalálod: a mozikban

Premier: június 17.

Ha nem jön a pandémia, már tavaly márciusban láthattuk volna a világot megrengető horror folytatását. Ott hagytuk abba, hogy John Krasinski karaktere meghalt, a baba pedig megszületett, a kis családnak pedig már nincs maradása a régi birtokon, ezért útnak kell indulniuk a szörnyektől hemzsegő vidéken. A folytatásban is sok lesz a kussolás, ugyanis a szörnyeink hangérzékenyek, és ha hihetünk az ígéreteknek, ezúttal többet láthatunk a világvége pillanataiból is, vagyis bepillanthatunk a szörnyek érkezésének és az emberiség majdnem teljes kipusztulásának idejébe. Új férfi szereplőt is kapunk Cillian Murphy képében, Emily Blunt pedig azt is elárulta, hogy a férjével trilógiában gondolkodnak, szóval bármi is lesz a Hang nélkül 2 vége, mérget vehetünk a folytatásra. Már csak azért is, mert a film a bemutatása hétvégéjén 57 millió dollárt gyűjtött össze, ami a járványból éppen csak magához térő mozis businessben egészen kiemelkedő eredménynek számít.

Luca

Ahol megtalálod: a mozikban

Premier: június 17.

A Pixar máig a legkreatívabb animációs alkotócsapat a világon, amire a legjobb bizonyítékot a Lelki ismeretek (decemberi premier volt, de hazánkban csak most, június elején kerül a vásznakra) című filmjük jelenti, ráadásul úgy szállítanak mindig kiemelkedő minőséget rengeteg kreativitásba csomagolva, hogy közben gyors egymásutánban szállítják a filmjeiket. A Luca első ránézésre hordoz magában némi Szólíts a neveden-hangulatot, de valószínűleg csak az olaszországi helyszínnek köszönhetően, ami azért is tűnhet annyira autentikusnak, mivel a film megrendezését egy olaszra, Enrico Casarosára bízták. Maga Casarosa is megerősítette, hogy nála a fiúk között nincs szerelem, csak szigorúan egy barátság megszületését láthatják az olasz Riviérán egy fiú és egy tengeri lény között, aki a szárazföldre lépve könnyedén tudja magát kisfiúnak álcázni. A fantasy vonalat leszámítva a Luca nagyon is személyes film a rendezője számára: elmondása szerint egy gyerekkori barátsága ihlette, ami nagy hatással volt rá, márpedig a Pixar filmjei mindig olyankor a legjobbak, ha megtalálható bennük ez a személyes plusz.

Halálos iramban 9

Ahol megtalálod: a mozikban

Premier: június 24.

Jó hírünk van azon honfitársaink számára, akiknek a mozizás azt jelenti, hogy kikérik a legnagyobb üdítőt és popcornt, majd beülnek egy olyan filmre, ahol a képek sodró ereje és az akciók hangjának üvöltése olyan erővel tépi le a fejüket, hogy közben megfeledkeznek minden gondjukról: megérkezett a Halálos iramban kilencedik része. Dominic Toretto ezúttal újabb családtaggal gazdagodik, csakhogy a választott családjához képest ez most egy igazi tesó, és nem épp a legjobb fajtából. A Toretto bratyót az ex-pankrátor John Cena alakítja nagy átéléssel, és ki is kell tennie magáért, ha már Diesel kiutálta maga mellől a franchise legnagyobb sztárját, Dwayne Johnsont. A Halálos iramban 9 természetesen minden létező fizikai törvénnyel szakít, hogy az akciójelenetekben az alkotókat ne akadályozza a józan ész és a gravitáció, és ezúttal óriásmágnesek segítségével teszik még különlegesebbé az üldözéses jeleneteket. Agyat kikapcsolni, jöhet az újabb Diesel-menet!

Új világrend

Ahol megtalálod: a mozikban

Premier: június 24.

Viszonylag ritkán kerül mexikói film a hazai mozikba, ami részben annak köszönhető, hogy a legjobb rendezőik általában az első egy-két film után inkább elmennek Hollywoodba szerencsét próbálni. Michel Franco azonban nem tesz így, mivel az ő stílusa és mondanivalója túlságosan radikális az álomgyárnak. Új filmje kapásból egymásra pakolt halottak képével indít, majd megérkezünk egy kórházba, ahol az ágyon fekvő betegeket azonnal kipaterolják a folyosóra, hogy helyet biztosítsanak a rengeteg érkezőnek, akik az utcákon zajló zavargások közepette sérültek meg. Aztán máris dúsgazdagék esküvőjén találjuk magunkat, ahová aztán betörnek a zavargók, hogy felforgassanak mindent. Az Új világrend azt próbálja radikális eszközökkel megmutatni, hogy mi történne, ha az elnyomottak és szegények fellázadnának a társadalmat uraló elit ellen. Kissé olyan a film, mintha ott kezdődne, ahol a Joker véget ért. Franco azonban távolról sem idealista, nem gondolja, hogy valaha is bekövetkezne a népuralom, így az Új világrend néhány ember sorsán keresztül arra mutat rá, hogy a lázadás katonai leverése csak egy újabb embertelen és fasiszta állam felemelkedéséhez vezetne. A rendező már-már Haneke-re emlékeztető ridegséggel figyeli a társadalmunk elembertelenedését, így az Új világrend egyáltalán nem könnyű néznivaló.

The Tomorrow War

Ahol megtalálod: Prime Video

Premier: július 2.

Elmúltak már az idők, amikor nagyszabású, méregdrága látványfilmeket csak a mozivásznon nézhettünk. Vigasztaljon bennünket a tudat, hogy a Tomorrow Wart (szabad fordításban: A holnap háborúja) eredetileg mozivászonra szánták, csak a film jogainak birtokosa, a Paramount stúdió úgy döntött, hogy a járvány miatti bevételkiesését úgy próbálja pótolni, hogy eladja a forgalmazási jogokat a semmin sem spóroló Amazon Prime Video-nak. Valamirevaló blockbusterben természetesen nem kisebb a tét a bolygónk és az emberiség sorsánál. A Földet a jövőben csúnya idegenek támadják meg, és a harcban vesztésre állunk, ám a tudósok lehetővé teszik, hogy a fogyatkozó seregeinket a múltból idehozott katonákkal erősítsük meg. Az egyik ilyen időutazó harcos szerepét Chris Pratt kapta, aki tehát ezúttal nem T-Rex-ekkel és velociraptorokkal, hanem idegenből jött rémekkel veszi fel a harcot, és közben úgy pózol, ahogy csak a legnagyobb akcióhősök szoktak. És még csak mozijegyet sem kell venni rá.

A félelem utcája-trilógia

Ahol megtalálod: Netflix

Premier: július másodikán, kilencedikén és tizenhatodikán.

Régen egy horrorfilm folytatására minimum egy évet kellett várni, a trilógiává válására meg minimum két-három évet, és ha a mutatvány ennyi idő alatt sikerült, akkor az alkotók biztosan piszkosul gyorsak voltak. A Netflix ezúttal gyorsított a recepten, és egyszerre rendelte be a teljes A félelem utcája-trilógiát, így júliusban minden héten kaphatunk egy új részt. Az első rész 1994-ben, a második 1978-ban, a harmadik pedig 1666-ban (!) játszódik majd, és a lényege, hogy egy kisváros fiataljainak egyszerre kell véget vetniük a városukra mondott átoknak, és elmenekülniük az őket üldöző gyilkos elől. A félelem utcája-filmek a Libabőr-sorozatról ismer R.L. Stine könyvei alapján készültek, szóval klasszikus ifjúsági horrort kapunk nagy adagban.

Fekete Özvegy

Ahol megtalálod: a mozikban

Premier: július 8.

A mozik igazi próbája július elején jöhet el. A pandémia előtt a Marvel-filmek jelentették a legnagyobb közönségvonzó erőt a multiplexekben, a Fekete Özvegy fogadtatása pedig megmutathatja, hogy valóban készen állnak-e az emberek arra, hogy tömegesen üljenek be egy nagy látványfilmre. Arra talán sokan emlékeznek, hogy Scarlett Johansson karaktere elhalálozott a Bosszúállók-filmek során, így pedig már egyértelmű, hogy a Fekete Özvegy egy előzményfilm, amiből az derült ki, mit csinált a kedvenc özvegyünk a Polgárháború és a Végtelen háború közötti időszakban. Annyi bizonyos, hogy sok időt töltött Budapesten, ugyanis a filmet nálunk forgatták, és az előzeteseket látva azt mondhatjuk, hogy a fővárosunkat nem rejtették el, hanem teljes pompájában látható viszont. A szokásos Bosszúállók-arcok helyett ezúttal olyan színészek csatlakoztak Johanssonhoz, mint Rachel Weisz, Florence Pugh vagy David Harbour, az akciójelenetek pedig a karakterből adódóan kissé földközelibbek lesznek annál, mint amikor egy rakás szuperhős Thanosszal küzdött az emberiség jövőjéért.

Az utolsó szerelmes levél

Ahol megtalálod: Netflix

Premier: július 23.

Jojo Moyes (Mielőtt megismertelek) regényét Magyarországon is kiadták még 2008-ban és szép sikert aratott, így a könyvből készült filmnek már beépített közönsége van idehaza, akik kapásból örülhetnek annak, hogy  a történetet olyan világsztárok főszereplésével dolgozták fel, mint Felicity Jones (A mindenség elmélete), Shailene Woodley (A beavatott-filmek) vagy Callum Turner (Emma). A főhős egy újságíró, aki egy nős férfiba szerelmes. Egy cikken dolgozik, amikor a lapja archívumában egy régi szerelmes levélre bukkan, amiben a férfi arra kéri a szerelmét, hogy hagyja ott érte a párját. Ellie a hatvanas években íródott levélben a saját vágyait és gyötrődéseit látja viszont, ezért eldönti, kinyomozza, mi lett az adott párral évtizedekkel ezelőtt, vajon együtt vannak-e, és neki lehet-e bármi oka a reménykedésre. Ha a filmet a rendezője a giccshatáron belül tartja, akár az év nagy romantikus klasszikusa is lehet belőle.

Rengeteg – mindenhol látlak

Ahol megtalálod: HBO GO

Premier: valamikor júliusban

Talán még nem volt rá példa, hogy egy nagy, nemzetközi A-kategóriás fesztiválon díjat bezsebelő magyar film kihagyja a mozikat és egyből egy streaming szolgáltató kínálatában debütáljon, így a Rengeteg – mindenhol látlak ilyen szempontból biztosan úttörőnek számít. Fliegauf Benedek 2003-ban pont a Rengeteggel hívta fel magára a szakma és a közönség figyelmét, 18 évvel később pedig elkészítette a folytatást. Persze ez csak idézőjeles folytatás, hiszen annyi történt, hogy Fliegauf ismét nagyon intim, dialógus- és konfliktusközpontú, néhány szereplővel felvett színészi helyzetgyakorlatokat forgatott, melyeket a kiérlelt és egészen kiemelkedő színvonalú dialógusok tesznek különösen izgalmassá. A Rengeteg – mindenhol látlak nagyrészt négy fal között játszódó családi konfliktusok gyűjteménye, és lehetne akár fárasztó művészkedés is, de mindenből pont annyit és pont úgy kaphatunk, hogy élvezetes legyen a végeredmény. Mivel a film nagyon zárt és minimalista képi világú, nem tesz neki rosszat, hogy egyből az HBO kínálatában debütálhat.

The Ice Road

Ahol megtalálod: a mozikban

Premier: július 22.

Istenem, a kötelező Liam Neeson-akciófilmünket add meg nekünk a nyáron! Senkit ne tévesszenek meg az online információk: az új Neeson-menet csak Amerikában debütál rögtön a Netflixen, nálunk egyenesen a mozivásznakra érkezik. Jól fog esni a nyári hőségben a jéggel és mínuszokkal küzdő Neeson látványa, aki ezúttal egy különleges teherautó sofőrjeként vág át a befagyott óceánon, hogy mielőbb segítséget tudjon nyújtani egy beomlott kanadai gyémántbánya életveszélyben lévő dolgozóinak. Természetesen emberünk nem lenne Liam Neeson, ha útközben nem találná meg az alkalmat arra, hogy az elemekkel való megküzdés mellett néhány segget is alaposan szétrúgjon.

Dzsungeltúra

Ahol megtalálod: a mozikban

Premier: július 29.

Miután Johnny Depp botrányainak köszönhetően a Disneynél bizonytalan időre félre kellett tenni a korábban sokat tejelő A Karib-tenger kalózai franchise-t, gyorsan körülnéztek a vidámparkjaikban, hogy van-e még olyan vidámparki látványosságuk, amiből filmet lehetne csinálni, és a Dzsungeltúrán akadt meg a szemük. Szóval a hajó maradt, csak ezúttal tenger helyett egy őserdő folyamain hajóznak, egzotikus tájak, állatok és növények is lesznek dögivel, és az első előzetest nézve A Karib-tenger kalózai filmek összes maszkmestere is ráért éppen, mert szinte pont ugyanolyan élőhalottakat sikerült csinálniuk, mint amilyenekkel annak idején Johnny Deppet riogatták. A 158 perces játékidő egy ilyen családi mókázásra azért elég riasztónak tűnik, de talán abban bízhatunk, hogy a Dwayne JohnsonEmily Blunt kettős lesz annyira mókás, hogy elviszik a hátukon a nyár nagy kalandfilmes próbálkozását, amit a stúdió részben Az Afrika királynője című klasszikushoz hasonlított, és azt sem titkolták, hogy Dwayne Johnson karaktere nem véletlenül emlékezteti majd a nézőket Indiana Jonesra.

Idő

Ahol megtalálod: a mozikban

Premier: július 29.

M. Night Shyamalan filmötleteivel sosem volt baj. Mindig is nagyon jó volt abban, hogy mindenkit nagyon érdeklő, érdekfeszítő koncepciókkal rukkoljon elő. Az más kérdés, hogy az ötletei sokszor nem vezettek sehová, ennek pedig olyan filmes szörnyszülötteket köszönhetünk, mint Az esemény vagy a Lány a vízben. Új filmjében egy család egy idilli tengerpartszakaszra talál rá, amin csak alig néhány idegennel kell osztozkodniuk. Azonban gyorsan kiderül, hogy ezen a tengerparton másképp telik az idő, az órák évekké változhatnak, és ha nem találnak hamar megoldást, ott fognak mind megöregedni és meghalni a tengerparton. A frankó koncepcióhoz izgalmas színészgárda (Gael García Bernal, Vicky Krieps, Thomasin McKenzie…) tartozik, így pedig már tényleg csak abban kell bízni, hogy az ígéretes alapötlet tényleg kifusson valahová, és ennek az egésznek ne csak M. Night Shyamalan fejében legyen valami értelme.

The Suicide Squad

Ahol megtalálod: a mozikban

Premier: augusztus 5.

Hé, nem volt már egy ugyanilyen című film pár évvel ezelőtt? Ha ezt gondolod, jó nyomon jársz. Csakhogy hiába hozott a „régi” Suicide Squad sok százmillió dollárt, a film sokaknak csalódást okozott, így amikor A galaxis őrzői direktora, James Gunn bejelentkezett, hogy szívesen leforgatná a csapat sztoriját a saját szemszögéből, a Warner azonnal rábólintott. Már csak a Sylvester Stallone által életre keltett humanoid cápa miatt is garantálhatjuk, hogy az új film biztosan sokkal viccesebb lesz az elődjénél, és ami különösen vicces, hogy Gunn simán megtartott néhány szereplőt a korábbi változatból: Jai Courtney, Viola Davis és Margot Robbie is visszatér, hozzájuk pedig olyan arcok csatlakoznak, mint Idris Elba, Pete Davidson vagy a rendező kabalájának számító Michael Rooker. Már-már rajzfilmszerűen őrült szuperhősös kalandra számítsunk, a létező legvadabb humorral és akcióval. Igazi nyári szórakozás.

Free Guy

Ahol megtalálod: a mozikban

Premier: augusztus 12.

Milyen lehet az élete egy számítógépes játék mellékszereplőjének, akinek az élete semmilyen értéket nem képvisel a főszereplők számára? Ezt a kérdést teszi fel a Free Guy című akció-vígjáték, melyben egy banki alkalmazott jön rá, hogy ő nem más, csak egy NPC (non player character) egy játékban, és a feleszmélése ahhoz vezet, hogy ne elégedjen meg azzal a sanyarú sorssal, amit a játékosok szánnak neki. A saját kezébe veszi az irányítást, ami számos vicces szituációhoz vezet, erre pedig garanciát jelent, hogy a főszerepet Ryan Reynolds alakítja, aki a sajátos humorával élettel tölti meg a produkciót. Akinek Reynolds neve nem elég, annak bedobjuk a kult sztárrendező Taika Waititit is (aki ezúttal csak szereplőként van jelen), de itt van Jodie Comer is, aki a Killing Eve című sorozatnak köszönhetően lett méltán népszerű.

CODA

Ahol megtalálod: Apple TV+

Premier: augusztus 13.

A Bélier család című 2014-es francia film idehaza is népszerűnek bizonyult, ugyanakkor nem nagyon jutott túl a művészmozik törzsközönségén, így a témája sokaknak lesz újdonság, amikor majd megnézik az angol nyelvű remake-et. A remake szóról persze mindig a drágább, de üres és semmitmondó jelzők jutnak eszünkbe, de jelen esetben egyáltalán nem ez a helyzet: a CODA januárban megnyerte a Sundance Filmfesztivál fődíját és közönségdíját is, ami garancia a kimagasló minőségre. A film amúgy egy nagykamasz lányról szól, aki az egyetlen halló ember az amúgy siket családjában, így fiatal kor ide vagy oda, sokkal nagyobb felelősség hárul rá, mint a legtöbb kortársára, akiknek irigyli a gondtalan életét. Ha hivatalos ügy van, el kell kísérnie a szüleit, de akár még az üzleti alkudozásoknál is fontos a jelenléte, így amikor kiderül, milyen tehetséges énekes, és akár a legjobb zenei egyetem is felvenné a diákjai közé, komoly dilemma elé kerül: helyezheti a saját céljait a családja élete elé? Bár a felvázolt sztori nagyon drámainak tűnhet, a CODA egy életvidám, rengeteg humorral teli, egészen szuper film, aminek sikerül túltennie az eredetijén. Ráadásul egészen csodásan és megkapóan mutatja be egy siket család mindennapjait.

Emilia Jones, a CODA főszereplője (Fotó: Sundance)

In the Heights – New York peremén

Ahol megtalálod: a mozikban

Premier: augusztus 19.

A Hamiltont ugyan semmilyen hivatalos formában nem mutatták be Magyarországon, a Broadway-musical még így is látványos rajongótábornak örvend, nem különben az alkotója, Lin-Manuel Miranda. A zenei zseninek és a modern, zenés színház megújítójának tartott Miranda nem a semmiből húzta elő a Hamiltont, előtte is alkotott már, és a korábbi sikere az In the Heights címre hallgatott. Hollywoodban úgy gondolták, van értelme előszedni és nagyjátékfilmként feldolgozni a Broadway-darabot, és nem sajnálták rá a pénzt. Miranda producerként felügyelte a zenés produkciót, a rendezéssel pedig a Step Up filmekkel a koreográfiák világában jártas Jon M. Chu-t bízta meg, hogy életre keltse az amerikai álmot, egy New Yorkban élő és egy bodegát üzemeltető férfi történetét. A film az amerikai kritikusok szerint maga a kicsattanó életkedv és vidámság, így csak azt nem értjük, hogy nekünk miért kell plusz két hónapot várnunk rá az amerikai premierhez képest.

Family Swap

Ahol megtalálod: a mozikban

Premier: augusztus 19.

Sok minden hiányzott az elmúlt egy évben a moziból, de talán a legjobban az, amikor egy jó vígjátékon együtt nevethetsz egy telt házas moziterem közönségével. Erre nyáron a legjobb alkalmat a francia Családi testcsere (egyelőre nincs hivatalos magyar címe, ez csak szabad fordítás) kínálja, amiben egy rosszul elsült vidámparki kívánságnak köszönhetően egy család minden tagja testet cserél egymással, ráadásul nem egyszer, hanem többször. A testcsere témája ugyan régi vígjátéktoposz, de a Family Swap gyakorlatilag megújítja a műfajt a nagyipari mennyiségű testcserével, és a film egyik báját pont az adja, hogy a nézőkkel együtt sokszor maguk a szereplők sem tudják, hogy éppen melyik családtag testében vajon ki van. Térdet csapkodva röhögős, egészen szuper komédia, amiben minden benne van, amitől egy francia vígjáték jó lehet, sőt annál is több.

Kampókéz

Ahol megtalálod: a mozikban

Premier: augusztus 26.

Sokáig azt hittük, hogy remake-elték az 1992-es horrorklasszikust, de szerencsére tévedtünk: az új Kampókéz egyszerre folytatás és újragondolás, ráadásul a fekete horrorhős történetét most fekete alkotók gondolhatták tovább. Nia DaCosta rendező munkája fölött az a Jordan Peele őrködött producerként, aki a Tűnj el! és a Mi című filmjeivel már megmutatta, hogy legalább olyan fontos számára a társadalmi mondanivaló, mint a borzongatás. Az alkotók azt is figyelembe vették, hogy Kampókéz terepe, Chicago egykori nyomornegyedében ma az ingatlanfejlesztéseknek köszönhetően megindult a dzsentrifikáció, és elgondolkodtak azon is, hogy milyen szerepe lehet egy tragikus, fekete horrorhősnek a nagyrészt gazdag fehérek lakta környéken. A főszerepet az Aquaman főgonoszára, Yahya Abdul-Mateen II-re osztották, az új Kampókéz pedig tényleg mindent megtesz azért, hogy felülmúlja az eredetit, ami igencsak ritka ambíció egy közel harminc évvel később jelentkező folytatástól.

A srác nem jár egyedül

Ahol megtalálod: Netflix

Premier: augusztus 29.

Igen, kedves olvasó, ne pislogj annyira, mert jól olvastad a címet. Ez bizony valóban az 1999-es A csaj nem jár egyedül trendi remake-je, melynek alapreceptjén annyit változtattak, hogy megcserélték a nemeket: most nem az iskola trendi pasija, hanem a trendi csaja változtatja át fogadásból a suli rút kiskacsáját (aki ezúttal fiú és nem lány), hogy végül beleszeressen és jöjjön a nagybetűs HAPPY END. A Netflixnél természetesen arra is figyeltek, hogy hűek maradjanak a hagyományokhoz: a rút kiskacsát ezúttal is egy kifejezetten attraktív színésszel játszatták el, akit néhány előnytelen ruhával próbáltak inkább kevesebb, mint több sikerrel elcsúfítani. A szerepet amúgy a Cobra Kai sorozatból ismert Tanner Buchanan alakítja, a női főszerepet pedig a leginkább TikTok-sztárként ismert Addison Rae. A film annyira trendi, hogy még egy Kardashiant is megszereztek hozzá mellékszereplőnek, sőt, a nosztalgiázók kedvéért még Rachael Leigh Cook is visszatérhet, hogy emlékeztessen bennünket a régi, szép időkre.

A He’s All That főszereplői (Fotó: Netflix)

További filmajánlók az nlc-n:

Exit mobile version