Idén lett 30 éves a CBA, ennek apropóján fény derül Kasszás Erzsi és Icuka utódjára, aki nem más, mint a Szaxis Pasi, akivel a nézők az elmúlt napokban a tévében már egy titokzatos, márkamegjelenés nélküli reklámban találkozhattak. Az ő főszereplésével most saját TikTok-csatornát indít a bolt, illetve hamarosan egy különleges Születésnapi Dalt is bemutatnak.
Az áruházláncnál az elmúlt évek során folyamatosan olyan karakterek népszerűsítették a márkát, akik mindig tudtak újat mutatni. Kasszás Erzsi önmagában felért egy koncertélménnyel, Icuka pedig egyszemélyes szórakoztató-seregként is funkcionált a képernyőkön és a közösségi médiában egyaránt. Évek teltek el, mire sikerült megtalálni az új karaktert, de most hatalmas lendülettel érkezett meg a(z ünnepi) hangulat nagymestere, a Szaxis Pasi, akinek a fő célja, hogy mindig vidámmá tegye és szórakoztassa a vásárlókat. Nincs olyan szituáció, amelyet ne tenne boldoggá: minden helyzetet tovább tud fokozni spontán és felemelő szaxofonozásával és önfeledt zenélésével.
A karakter megtestesítője sok fiatal számára ismerős lehet, hiszen ő maga Lil Moustacheboy, aki több százezer követővel rendelkezik a TikTok-on és más csatornákon is igen nagy népszerűségnek örvend. Külön érdekesség vele kapcsolatban, hogy pont most, a kampány indulásával egy időben kezdte meg érettségi vizsgáit. A Szaxis Pasi nem csak a saját korosztályát, hanem szinte bárkit rá tud venni arra, hogy együtt ünnepeljen majd vele. És pont ez a CBA 30 éves születésnapjának a fő üzenete: a vásárlókat ünnepeljük, akik a legtöbbet tették azért, hogy ez a kerek évforduló létrejöhessen.