Aktuális

Reklámtestület: ritka az ennyire botrányos reklám

Újabb reklámszakmai szervezet mondta el, hogy a reklám megalázta a nőket.

A CBA legutóbbi reklámja nagy port kavart az elmúlt hetekben, nem egy szervezet tiltakozott ellene. Leginkább azért, mert a videó a nőket lealacsonyító, megalázó, szexista módon ábrázolja – írja a Média1.hu.

Most az Önszabályozó Reklám Testület is megszólalt az ügyben, Gerendi Zsolt, a szervezet főtitkára a Nagy Kreatív Márkanapon elmondta, elemezték a CBA Piros Reklámját, és ők is elítélik. A videószpot szerintük is öncélú szexualitást tartalmazott, és ők is úgy gondolják, hogy sokakat megsértett, elsősorban a nőket.

Az ÖRT főtitkára hozzátette, az ilyen esetek és ennyire botrányos, megosztó reklámok szerencsére ritkák a magyar reklámszakmában.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top