Úgy fest, az év második fele a spórolással telhet a világ jó részén, és ehhez illik is a Netflix törekvése, miszerint az előfizetőiknek felkínálnak majd egy új csomaglehetőséget is: aki vállalja, hogy reklámok szakíthatják meg a kedvenc filmjeit/sorozatait, annak csak a mostani előfizetési díja felét kell majd havonta fizetnie a szolgáltatóak – derül ki a LadBible cikkéből.
A Netflixnél azt tervezik, hogy minden óránként négypercnyi reklámot kell fogyasztanunk az árcsökkentésért cserébe, ami ahhoz képest, hogy a kereskedelmi tévéknél ez a szám 10 és 20 perc között mozog (legalábbis Amerikában, de felénk is hasonló lehet a szám), nem is olyan sok. Az Egyesült Államokban már több szolgáltató (például a Hulu) is kipróbálta ezt, és gyakori kritika, hogy nagyon gyakran ismétlik ugyanazt a reklámot. A Netflix szerint a reklámokat a műsorok előtt és közben adják majd, nem pedig utánuk. Azon dolgoznak, hogy az élmény minél kevésbé zökkentse ki az előfizetőiket. A szolgáltatás bevezetését év végére tervezik nagyjából féltucatnyi országban, és jövőre már világszerte az összes piacon, ahol jelen vannak, vagyis Magyarországon is. A Netflix azzal próbálja meg elérni, hogy ne szivárogjanak el az előfizetői, hogy olcsóbb csomagokat kínál nekik, de a terv sikere egyelőre kérdéses.