„Olybá tűnik, hogy a piac újraéledt a recesszió után” – mondta a CNN-nek adott nyilatkozatában Alexis Wolfer, a Beauty Bean magazin főszerkesztője.
Jó példa a luxuskozmetikumok iránti megnövekedett érdeklődésre, hogy a múlt hónapban, amikor a Saks Fifth Avenue piacra dobta vadonatúj bőrápoló „csodaszerét”, a vásárlók valósággal megrohamozták az üzletet a termékért, melyből egy – 4 darabos 7,8 milliliteres üvegcsét tartalmazó – csomag ára 500 dollár (azaz közelítőleg 95 000 forint). A cégnek végül mennyiségi korlátozást kellett bevezetnie: egy vevő egyszerre legfeljebb 6 csomaggal vásárolhatott a szerből.
Tracy Brennan, a kaliforniai Kalologie Skincare tulajdonosa szintén azt tapasztalta, hogy az elmúlt hónapokban jelentősen növekedett az igény a kifejezetten drága szépségápolási termékekre. „Bármennyire is igyekszünk, hogy mindig minden termékünkből legyen raktáron, olykor kénytelenek vagyunk várólistára tenni a vevőinket.”