Olvasnál még? Kattints a legfrissebb divathírekért! |
Az irányzat felélesztéséért Miucca Prada tehető felelőssé, aki úgy ítélte meg, itt az ideje előrukkolni egy banánmintás ruhakollekcióval. A tavaly ősszel, a milánói divathéten bemutatott kollekció darabjait elsők között „tette magáévá” az amerikai Vogue főszerkesztője, Anna Vintour, és az elismert olasz divatszerkesztő, Giovanna Battaglia. Amiben pedig ezek a befolyásos divatikonok a nyilvánosság előtt mutatkoznak, az bizony rendszerint divatba is jön. Ha tetszik, ha nem.
Ezúttal sem történt másként. A kollekció a vártnál is sokkal népszerűbb lett, elsősorban a negyvenes korosztályhoz tartozó nők körében. A siker pedig tovább növelte a márka értékét, amelyet jelenleg 10 milliárd euróra becsülnek.
A Prada egyébként nem az egyetlen neves divatcég, amely gyümölcsmintás kollekcióval jelentkezett idén, hiszen Stella McCartney nyári kollekciójában a citrom- és a narancsmotívumot használta.