Donald Trump narancssárgává válását nem az amerikai elnökválasztási kampány hozta magával, a folyamat már évek óta tart. Ha visszanézzük az elmúlt bő 10 évben a róla készült fotókat, szépen látható a folyamat, amint pár évente lépett egyet előre a színskálán.
1. Sminkbajok
Homofób kijelentések ide vagy oda, még Trump sem úszhatja meg az oly férfiatlan sminkelést a különböző tévés szereplések alkalmával. Mint tudjuk, egy jól megválasztott alapozó óriási mértékben hozzátehet az ápolt megjelenéshez, amelyre a kamerák kereszttűzében nagy szükség van – nem mindegy azonban, hogy milyen árnyalatú a felvitt termék. A természetesnek nem mondható világítások között ugyanis a sminkek színe, erőssége is másként hat, így könnyen lehet, hogy Trump igazából nem is narancssárga, csak a kamerák csinálnak belőle kaméleont. Ez esetben vagy sminkesét, vagy magát a terméket kellene sürgősen lecserélnie – de mi elgondolkodnánk azon, hogy a tanácsadókból sem ártana egy új garnitúra. Hátha azok szólnának neki.
2. Extrém béta-karotin-bevitel
Donald Trump étrendje is ludas lehet a dologban. A sárgarépa, az édesburgonya vagy a sütőtök mind-mind gazdag béta-karotin-források, amelyek ha hosszabb távon nagy arányát képezik étrendünknek, könnyen felelősek lehetnek némi sárgulásért is.
A teóriát azonban némiképp megkérdőjelezi, hogy ha valaki éveken át folytatna ilyen spéci diétát, az olyan mértékű túladagoláshoz vezetne, ami többek között látászavart, májkárosodást, hajhullást is okozna. Persze ha a haját megnézzük, semmi sincs kizárva…
3. Túlzott önbarnító használat
Sokkal valószínűbb azonban, hogy az önbarnító használatával gyűlt meg a baja Amerika új első emberének és ettől gyűjtötte magára ezt a természetesnek nem mondható színt. Erről árulkodik a negatív panda szem is, vagyis az, hogy a szemkörnyék jól láthatóan világosabb, mint arca többi része. Épp mint amilyen fehér foltokat hagy az a spéci szemüveg, amit a barnító készítmények fújásakor viselünk szemünk épsége érdekében.
4. Szolizás túllőve
Akár az előző alpontjának is írhattuk volna az extrém mértékű szoláriumozás kellemetlen velejáróját, a narancsszínre aszott bőrt. Mivel ráncosnak már amúgy is ráncos, ez alapján sem cáfolni, sem megerősíteni nem lehet a feltételezést, a szín mindenesetre több mint gyanús. Ráadásul ezt a teóriát erősíti meg az is, hogy régi cimborája és üzleti partnere Steve Hilbert, aki 2006-ban a az önbarnítókat és szoláriumokat is gyártó New Sunshine cég vezérigazgatója lett.
5. A legbefolyásosabb reklámarc
Egyszerű: Igazából Ő a Cheetos hús-vér kabalaállata, a narancssárga gepárd. Érdemes csak egy pillantást vetni az új Cheetos púderre, ami karácsony előtt jelent meg – simán lehet, hogy kutatással töltött évek hosszú sora előzte meg a piacra dobását, mialatt Trumpon tökéletesítették a termék árnyalatát.
6. Csipetnyi személyiségzavar
Az önbarnító használata önmagában nem bűn, miért ne vágyhatna rá, hogy szép egészséges színe legyen? Ez az árnyalat azonban jócskán kívül esik a szép és az egészséges tartományon – de lehet, hogy szegény ezt nem is tudja!
2017 a Kakas éve. És íme. 2017 van és a világnak valóban lett egy igazi Kakasa: aki kapirgál a szemétdombján, már hajnalban kukorékol – akarom mondani, csiripel – a Twitteren, és azt hiszi, az udvar összes tyúkja az övé.