Szépüljünk

Hidzsábot viselő modellt választottak a L’Oréal új kampányába

A hidzsábot viselő nő a cég új samponreklámjában tűnik fel.

A L’Oréal Paris Elvive Nutri-Gloss sampon új reklámjához a brit szépségbloggert, Amena Khant kérte fel. A reklámban a nő a teljes haját takaró hidzsábban tűnik fel. Ez mérföldkőnek számít egy hajápolási terméket reklámozó hirdetésben, meg amúgy is. A reklámban ez hallható:

„Akár látható a hajad, akár nem, nem befolyásolja azt, hogy mennyire törődsz vele.”

A blogger elsősorban azoknak a nőknek ad szépségápolási tanácsokat, akik vallási okokból fedik el hajukat. Most, a L’Oréal közreműködésével végre történelmet ír mint az első hidzsábot viselő nő, aki hajkampányba szerepel. 

Nude colours 🧕🏽👌🏽 All my new scarf pics are now up on the site @pearldaisyltd 💋

Amena (@amenaofficial) által megosztott bejegyzés,

Khan a brit Vogue-nak elmondta, számára a haja a nőiességének a kiterjesztése. Attól függetlenül, hogy nem mutatja, fontosnak tartja az ápolását.

„Szeretek foglalkozni a hajammal, különböző termékeket kipróbálni, és imádom, ha jó illata van. Bár a nyilvánosság előtt nem veszem le a fejkendőm, otthon nyilván igen, ezért is furcsállom az értetlenkedést, hogy miért ne kéne nekem is ugyanúgy foglalkoznom a frizurámmal. Úgy gondolom, hogy egy ilyen nagy kampány sokat segít a valahova tartozás érzésében.”

Popsugar

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top