Nem kéne bajlódni azzal, hogy mindenféle frappáns fantázianeveket adunk a kozmetikumoknak, mert csak baj lesz a vége… A Wycon nevű olasz márka például biztosan jó ötletnek találta, hogy koromfekete körömlakkjukat a Thick as a nigga névre kereszteljék, de a netezők egyáltalán nem értékelték a húzást.
A lakkot (vagyis a nevét) egy olasz beauty blogger, Loretta Grace szúrta ki elsők között, ő azonnal nyilvánosan számon is kérte a szerinte rasszista márkát. A Wycon oldalát persze rövid időn belül elárasztották a rosszalló kommentek és az ígéretek, hogy többé nem vásárolják a márka termékeit.
Az elmúlt napokban még alig csitult le a H&M körüli rasszizmusbotrány, máris újabb márkának sikerült beleszaladnia a kitartott píszí-pofonba. A Wycon nem igazán tudott mivel védekezni, ezért annyit reagáltak, hogy termékeik fantázianevei „kicsit őrültek” tudnak lenni, és a Thick as a nigga nevet egy DBangz dal ihlette.