Szépüljünk

Elegük lett a retusált samponreklámokból

Gyönyörű hajak minden samponreklámban, de akkor nekünk miért nem ilyen a frizuránk?

Az egyik leglenyűgözőbb és legfontosabb szépség trend az iparág egyre növekvő elkötelezettsége a reklámok átláthatósága iránt. Az olyan márkák, mint a Dove, a CVS vagy a Madison Reed arra törekszenek, hogy csökkentsék vagy teljesen megszüntessék a retusálás használatát a kampányképeken. Remélhetőleg ez csak a kezdet, és még több vállalat követi példájukat.

Egy nagy drogéria márka, a Suave olyan hirdetéssorozattal rukkolt elő nemrég, mely lerántja a leplet a hamis szépségképet bemutató reklámokról és a valóságkoz közelebb álló alternatívát kínál. 

A márka kutatása szerint az Y-generáció 74 százaléka nem hisz abban, hogy hajuk bármikor is megközelíti a reklámokban látottakat. A legtöbb fotózáson olyan őrült trükköket alkalmaznak nyilvánvalóan, melyek tökéletes tartást és ragyogást tesznek lehetővé a modellek hajának. Sokan sejtik ezt a vásárlók között, természetesen, mégis idegesnek, frusztráltnak és átejtettnek érzik magukat, amikor megvásárolják a terméket, de a várva várt eredmény sehol.

Ennek leküzdésére a Suave legújabb kampányában a nők a saját termékeikkel készítik el szuper frizuráikat, méghozzá eredményesen. Oké, nyilván itt sem a rossz állapotban lévő, vékonyszálú hajúakat válogatták be a reklámba, de mindenképpen nagy előrelépés ez is!

Popsugar

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top