„Mintha a szüleim referenciamunkája lettem volna” – Pedagógus szülők iskolakeresőben
„Ő beszél hozzám, én pedig észreveszem, hogy a pislogását számolom” – Felnőttként figyelemzavarral
„Minden szónak értéke van” – Hogyan adjunk és fogadjunk bókokat?
„Néha olyan, mintha a szülők direkt kiszúrnának a gyerekükkel” – Milyen hatással van a nevünk az életünkre?
„A gyerekek nagyon kegyetlenek tudnak lenni egymással” – Hogyan segíthetünk az ovis konfliktusok feloldásában?
„Ma már nem számít extrának 13 évesen túlesni mindenen, aztán 18 évesen kiégni”
Év végi pánik – téged is utolér?
Másfél évesen olvasott, még ovis, de imádja a matekot – tehetséges gyerek a családban
„Az igazi távolságot nem kilométerekben mérik” – ilyen egy nagyi–unoka távkapcsolat
Családfenntartó nagyszülők – meddig támogassuk a gyerekeinket?
Jó kislányból rocker, sportolóból álomszuszék – mit művel a gyerekekkel a kamaszkor?
„Amiért én dolgoztam, az teljesen az enyém” – Suli mellett munka? Miért? Miért ne?!
„Az a baj, hogy ami érdekelne, azt sok évig kell tanulni” – Kamaszok mesélnek a pályaválasztásról
Gazdag szülők hóbortja vagy új oktatási forma a tanulócsoport?
„Tényleg írónak tetszik lenni? Én azt hittem, hogy már minden író rég halott!”
„Nem mehetsz ki két bekezdés után pihenni” – Diszlexiás gyerekek személyes élményei az iskoláról
Mi közük a csigáknak a hiperaktív gyerekekhez? – Így segít az állatasszisztált terápia
„Az iskolák eleve nem szívesen fogadnak roma gyerekeket” – A Csörögi Tanoda megvalósítja, ami másoknak nem sikerült
„Nincs jó és rossz, csak emberek, akiknek segítségre van szükségük”
„Ha a szüleim nem tudják eldönteni, hogy felnőtt vagy gyerek vagyok, akkor én honnan tudjam?”
„A valóban tehetséges emberek sokszor furcsák, összeférhetetlenek”