Marosi Z. Tamás, azaz Pierrot 1969-ben született Budapesten, és énekesként, zeneszerzőként, dalszerzőként vált országosan ismertté. Már a középiskolában elkezdődött a zenei pályafutása, ekkor vette fel a Pierrot művésznevet, valamint fél arcát szomorú bohócnak festette. Harmincegy éves volt, amikor 1990-ben megjelent első nagylemeze Babaházak címmel.
A kilencvenes évek közepétől elsősorban könnyűzenei producerként tevékenykedett, számos platina- és aranylemez fűződik a nevéhez. Dolgozott többek között Ganxsta Zolee-val, Sipos F. Tamással, a Pa-Dö-Dő-vel, Császár Előddel. Összesen mintegy 40 albumot jegyez szerzőként, illetve producerként. Ezek közül 10 saját szerzői album. A Babaházak nagylemezért eMeRTon-díjat, a Nekem senki nem hegedül című dalért pedig Arany Zsiráf-díjat kapott.
A 2003-ban induló Megasztár két évadában is benne volt a zsűriben, valamint ő volt a tehetségkutató műsor zenei producere. Az első Megasztár egyébként a napokban ismét téma lett, miután Oláh Ibolya azt állította, hogy annak idején manipulálták a végeredményt. Az ügyben Pierrot is megszólalt.
Tehetségkutatóban ezután 2015-ben és 2016-ban vállalt újra szerepet Pierrot, mégpedig A Dal című műsorban. Az akkori sajtóinformációk szerint A Dal 2016-ban ő zsebelte be adásonként a legnagyobb gázsit.
Az bizonyára kevesebben tudják róla, hogy 1998 óta játékfejlesztéssel is foglalkozik, több száz társasjátékot talált ki az elmúlt években. A boltok polcain is sokat megtalálunk az általa megalkotott társasjátékok közül, ilyen például a Roundforest, a Társasház, a Répáskert, az Underground Panic!, a Rejtély a babaházban vagy az Irány a Kincses sziget!.
De nem csak táblás játékokat készít, számítógépes játékokat, turisztikai és oktatási játékokat is tervezett, gyakran az ötlettől a megvalósításig ő végzi a munkát. Pierrot produkciós cége, a Private Moon Studios készítette a 2005-ben megjelent Jumurdzsák gyűrűje című interaktív filmet is, amely Eger városát népszerűsítette.
Az 52 éves Pierrot ma már a játékfejlesztésnek él. Ebben sokat segít neki a felesége a véleményével, visszajelzéseivel, és azzal, hogy együtt tesztelik a prototípusokat. A zene már csak kiegészítő szerepet játszik életében, de ha barátai felkérik producernek, általában nem mond nemet.