A 47 éves Hajdú Péter a napokban jelentette be, hogy drasztikus döntést hozott: végleg leszámolt a televízióval, a jövőben inkább a közösségi platformokon szeretne bizonyítani. Műsora, a Frizbi hatalmas sikernek örvend a YouTube-on, a Retro Rádióban pedig azt is elárulta, ez anyagiakban pontosan mit jelent.
„Van egy irodám Törökbálinton, ahol van egy stúdió, amit berendeztünk. Megegyeztünk a LifeTV-vel, és a díszletet onnan hoztuk el, beépítettük, bevilágítottuk, kamerákkal felszereltük, tehát ez egy klasszikus televíziós stúdió tulajdonképpen. Operatőröm is van, sminkesem is van, de fodrászunk mondjuk nincs” – mesélte a reggeli műsorban a tévés, majd így folytatta.
„Itt egy dolog van, elkészíted a műsort, feltöltöd a YouTube-ra, a platform pedig fizet. (…) Megnéztünk egy listát, amin a legnagyobb YouTuberek szerepelnek, és a TOP3 biztosan megkeres éves szinten több száz millió forintot. Ezt a Google fizeti. A márciusi bevételünk nekünk 1 millió forint volt. Ez automatikusan érkezik, minden hónap 22-én. Az összes feltöltött tartalom után, amit abban a hónapban megnéztek, ezek után kapunk pénzt. De ez a mi esetünkben nem elég, ezért van két nagyobb támogatónk is. (…) Ők ketten kifizetik a teljes forgatási költséget nekünk, de a profitom, az a Google-től jön” – árulta el a műsorvezető, melyet a Bors szemlézett.