Ahogy arról mi is írtunk, saját ruhamárkát indít az énekléstől visszavonuló Tóth Andi. Az énekesnő az Instagramon jelentette be a hírt.
„Jeleztétek, hogy eltűntem, halál jogosan, de nincs semmi, csak kidolgoztam a belemet. Jeleztem korábban, hogy lesz egy ruhamárkám Backoff címmel, és ezen dolgoztam. Ezt tervezgettem, szervezgettem, telefonáltam, mindent csináltam… Zöld utat kaptunk, már gyártják a ruhákat” – mondta 24 óráig elérhető Instagram-történetében, majd azt is hozzátette, július végén már bemutatót is tartanak, onnantól pedig megnyílik az online üzlet a vásárlók számára.
A Blikk a témával kapcsolatban megkereste a házi őrizetben lévő Herczeg Zoltán divattervezőt, aki nem rejtette véka alá a véleményét.
„Hatalmas munka egy brand felépítése, mert a márka elfogadtatása a vásárlókkal nem automatikus folyamat. Nem is beszélve a gyártással, tervezéssel, értékesítéssel, szállítással járó temérdek feladatról. Persze, Andi szerencsés helyzetben van olyan szempontból, hogy jelentős rajongói bázissal rendelkezik. Ám fontos tisztában lenni azzal is, hogy a több százezres követőtábor korántsem garancia a sikerre, hiszen egészen más tapsolni és lájkolni, mint vásárolni. Érdemes ezt a folyamatot hasonlóan elképzelni, mint egy zenei karrier felépítését: Andinak közel tíz évébe telt, mire ilyen szinten befutott a zeneiparban, és nagyjából ugyanennyi időt és energiát számolhat arra is, hogy felépítse a ruhamárkáját. Én személy szerint nagyon sok sikert és erőt kívánok neki munkához, és bármikor örömmel a segítségére leszek, ha kérdéssel fordul hozzám” – mondta.