Ördög Nóra szinte minden platformon jelen van és ráadásul még a tévében is, viszont úgy tűnik, hogy a műsorvezető megelégelte a folyamatos aktív közösségi média életet.
Ördög Nórát látni a Facebookon, Instagramon, YouTube-on is, és műsorvezetőként természetesen a képernyőn is. Miközben a tévézés egyre inkább veszít erejéből az internet térhódítása miatt, felmerül a kérdés, vajon Nórát mindez hogy érinti?
A műsorvezető a témában így nyilatkozott:
„Ha őszinte akarok lenni, kicsit válságban vagyok most emiatt. Már az Instagramra is azt mondtam, hogy kihagyom: nem akarok már egy újabb platformot megismerni és belakni. Arra gondoltam, majd a generációmmal együtt öregszünk meg a Facebookon. Aztán persze rájöttem, hogy nem tudom kikerülni például az Instát. Most a TikTok világával kapcsolatban érzem, hogy én ezt nem fogom tudni befogni. Már most lélegzet-visszafojtva figyelem, hogy a gyerekem mit művel: Mici épp tegnap volt lovagolni, és lehajította a ló. De neki nem az volt a legfontosabb, hogy jól van-e, hanem hogy fel lett-e véve videóra. Estére vágott belőle nyolc fantasztikusan szerkesztett, különböző kisfilmet, hogy megmutathassa a barátainak… A tinik már így működnek. Ezzel én nem hiszem, hogy föl akarom venni a versenyt, de közben megvan bennem a vágy, hogy értsem ezt a világot” – magyarázta Ördög Nóra a Nők Lapjának adott interjújában.