Ő lesz Kabir Bedi utóda, az új Sandokan sorozat főszereplője, Can Yaman

nlc | 2024. Október 10.
Török és olasz sorozatokból már ismerős lehet a színész, aki a Sandokan sorozat jövőre érkező rebootjában alakítja majd a címszerepet.

Magyarországon is óriási sikert aratott a nyolcvanas években a Sandokan – A maláj tigris című sorozat, a főszerepet alakító Kabir Bedit pedig – nem túlzás azt állítani – valódi szupersztárrá tette. Amikor 1984-ben a színész ellátogatott hazánkba, 20 ezres tömeg várta a Skála Nagyáruház előtt. Nos, ami már biztos, hogy a sorozat jövőre rebootot kap. A címszerepet pedig ezúttal a török Jason Momoaként is emlegetett  Can Yaman alakítja majd. De mit lehet tudni a színészről?

A színész 1989. november 8-án született a törökországi Suadiyében. Családja albán származású: apai nagyapja Koszovóból, apai nagyanyja pedig Észak-Macedóniából emigrált.

Édesapja nyomdokaiba lépve jogi diplomát szerzett a Yeditepe Egyetemen. Emellett színészképzésre is járt, akkor még elsősorban azért, hogy meggyőzőbben tudjon majd érvelni a bíróságon. 

Can Yaman (Fotó: Ivan Romano/Getty Images)

A török mellett több nyelven, így albánul, angolul, spanyolul és olaszul is folyékonyan beszél. Tanulmányai befejezése után jogászként helyezkedett el egy társasági joggal foglalkozó irodánál, ám hamarosan rájött, hogy nem ez a neki való hivatás, sokkal jobban vonzza a színjátszás. 24 évesen a nyári szabadsága alatt Bodrumba utazott, ahol megismerkedett későbbi menedzsereivel. 

Első szerepét a Gönül Isleri című tévésorozatban kapta 2014-ben, a nagy áttörést azonban a 2017-ben bemutatott Telihold (Dolunay) című sorozat hozta el a számára. 2021 óta olasz tévésorozatokban vállalt szerepeket, az El Turco című produkcióval, melyet szintén jövőre mutatnak majd be, hazánkban is forgatott. 

Yaman kedvenc sportja a kosárlabda, melyet gyermekkora óta űz, emellett minden nap legalább egy órát edz és az egészséges étkezésre is odafigyel. 

Tud zongorázni, gitározni és dobolni, kedvenc zenei stílusa pedig a reggaeton.

Az elmúlt években több neves márka, többek között a Mercedes-Benz és Dolce&Gabbana kampányarca is volt. Mindemellett saját parfümöt is piacra dobott Olaszországban, az ebből származó bevételek jelentős részét pedig az általa létrehozott alapítványnak ajánlotta fel, mely rászoruló gyermekeken segít.

Magánéletét óvja a nyilvánosságtól, idén júniusban pedig a közösségi médiából is eltűnt, amikor törölte 11 millió követővel rendelkező, hivatalos Instagram-oldalát, indoklása szerint azért, mert szeretne a színészetre koncentrálni. 

via

Exit mobile version