Trend

Sikítófrászt kapnak a dizájnerek a Zara új logójától

Nem igazán sikerült a logóváltás a Zarának.

Logót váltott a napokban a Zara, ám az új dizájntól sokan nincsenek elragadtatva, különösképp a szakmabeliek. Míg a fast fashion lánc korábbi logóján a betűk kissé túlságosan is távol helyezkedtek el egymástól, az újjal mintha ezt akarták volna kompenzálni, ezúttal ugyanis a betűket egymásba csúsztatták, szinte olvashatatlanná téve a feliratot. 

A Zara régi és új logója

Egy dizájner a Twitteren már azt is igen találóan előrevetítette, hogy fog kinézni a márka logója néhány év múlva, ha ez a tendencia folytatódik: 

Az új logót egyébként Fabien Baron, a francia Baron & Baron ügynökség kreatív igazgatója tervezte. A tiprográfia ráadásul feltűnően hasonlít ahhoz, melyet szintén ő a Harper’s Bazaar magazinnál használt a 90-es években.

Egyelőre nem tudni, hogy a logóváltás végleges vagy csupán a tavaszi-nyári kollekció kampányához kapcsolódik.

via

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top