nlc.hu
Trend
Szépségmárka arca lett az extrém szemüldökű modell

Szépségmárka arca lett az extrém szemüldökű modell

Nem szemöldökápolót reklámoz.

A Coco and Eve szépségmárka kampányarca lett Sophia Hadjipanteli. A modell bozontos, összenőtt szemöldökének köszönheti hírnevét, mely miatt korábban rengeteg kritikát, sőt még halálos fenyegetéseket is kapott.

Sophia Hadjipanteli (Instagram/Coco and Eve)

Sophia nem szemöldökre való terméket, hanem egy hajpakolást és a hozzá tartozó fésűt reklámozza.

„A szépség mindenféle alakban és formában megnyilvánulhat, ünnepeljük, ami különbözővé tesz bennünket. Erősek és függetlenek vagyunk, és készen állunk megváltoztatni a világot. A szépség azt jelenti, hogy jó érzed magad a bőrödben, és azt az embert ünnepled, aki vagy” – vallja a Coco and Eve.

via

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top