
Napernyőként, és nem esernyőként árulja a Gucci divatház az Adidas vállalattal összefogva készült legújabb termékét, de mivel a látványos darabért luxusárat kérnek – odakint 11 ezer jüant, vagyis közel hatszázezer forintot (a Gucci oldalán nálunk 990 euróért, vagyis kb. 370 ezer forintért már megrendelhető) –, a kínai vásárlók elvárnák, hogy a napernyő az esőtől is védjen – derül ki a 444 híréből.

Adnál érte félmilliót? (Fotó: Gucci)
A felháborodás hatására a kínaiak egyelőre nem rohanták le a Gucci boltokat, csak a legnépszerűbb kínai közösségi oldalon, a Weibón dühöngenek, és az sem érdekli őket, hogy a gyártó a termékleírásban külön figyelmezteti a vásárlót, hogy a napernyő nem vízálló, napvédelemre és dekorációs célra szolgál. A felháborodás valószínűleg nem fogja zavarni a Guccit és az Adidast, ugyanis a termékük ennek köszönhetően elég komoly reklámot kapott – például mi is írunk róla –, és biztosan sokan lesznek, akik a június hetedikei megjelenéskor megvásárolják, és nem fogják bánni, ha netán megáznak alatta.