nlc.hu
Trend
Botrány: átereszti az esőt a luxusnapernyő

Felháborodtak a kínaiak, mert átereszti az esőt a Gucci és az Adidas félmilliós napernyője

Hiába figyelmeztet a cég, hogy a termékük nem vízálló, és eső helyett a naptól véd, a kínai vásárlók felháborodtak azon, hogy egy vagyonba kerül, mégis átereszti a vizet.

Napernyőként, és nem esernyőként árulja a Gucci divatház az Adidas vállalattal összefogva készült legújabb termékét, de mivel a látványos darabért luxusárat kérnek – odakint 11 ezer jüant, vagyis közel hatszázezer forintot (a Gucci oldalán nálunk 990 euróért, vagyis kb. 370 ezer forintért már megrendelhető) –, a kínai vásárlók elvárnák, hogy a napernyő az esőtől is védjen – derül ki a 444 híréből.

Gucci-Adidas napernyő

Adnál érte félmilliót? (Fotó: Gucci)

A felháborodás hatására a kínaiak egyelőre nem rohanták le a Gucci boltokat, csak a legnépszerűbb kínai közösségi oldalon, a Weibón dühöngenek, és az sem érdekli őket, hogy a gyártó a termékleírásban külön figyelmezteti a vásárlót, hogy a napernyő nem vízálló, napvédelemre és dekorációs célra szolgál. A felháborodás valószínűleg nem fogja zavarni a Guccit és az Adidast, ugyanis a termékük ennek köszönhetően elég komoly reklámot kapott – például mi is írunk róla –, és biztosan sokan lesznek, akik a június hetedikei megjelenéskor megvásárolják, és nem fogják bánni, ha netán megáznak alatta.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top